Grått så langt øyet kan se

Ikke det at ho som ligger på kanten her bryr seg så mye om det .. men jeg gjør! Jeg var sykt klar for en dag på solsenga igjen, for intens jobbing med brunfargen. Værmeldingen meldte sol og klart, 20 grader og hele pakka som er nødvendig for sånt arbeid. Men et eller annet gikk tydeligvis galt på veien. Shit!! Ikke hjelper det meg om det lysner utpå ettermiddagen, for da er jeg på jobb!

God morgen forresten. :o) Jeg har hatt en tålig bra natt. Ikke for varm, ikke for lite søvn, ikke for vondt noen plasser da jeg våkna. I motsetning til mange andre dager i det siste .. Noe nytt fra sykehuset ang. dattera mi har vi ikke fått, så nå går ho inn i sin tredje måned som sykmeldt. De lovet oss time før 1. august, så egentlig begynner de å få dårlig tid nå. Om vi maser? Ja, gjett om ho har gjort det. Men hjelper det noe? Nei!

Ønsker alle som er innom en fin onsdag. :o)

1 kommentar
    1. God formiddag :o)) Da jeg sto opp kunne jeg se sola, men nå har den tydligvis gjemt seg igjen. Jeg har sett etter den, over hode på meg er det grått usj! Ha en fortsatt fin dag alikevel :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg