Alt klart for hard jobbing..

.. med brunfargen!

Det er sommer, det er sol og det er til og med varmt ute allerede. Det beste av alt er at jeg har fri og kan nyte det for fullt. Iallefall til drømmemannen kommer hjem fra jobb med kledninga til bua. Da må det jobbes med litt andre ting enn brunfargen gitt. Men det er leeenge til.. ;o)

Jeg har besøk fra Jæren. Min egen værgudinne. Alltid når ho er her så er det fint vær. Tror jeg må innrette meg etter hennes ferie til neste år, og be ho ned hele sommeren.

Forrige uke var ho på Island. Medbragt ulltøy og varme sokker. Ikke at det er noe nytt, ho fryser jo alltid, men greia er at på Island var det sol og 20 grader da ho var der.. Dermed måtte ho ut og shoppe sommertøy!

I dag mobilblogger jeg direkte fra solsenga. Her skal ikke mer tid enn nodvendig tilbringes inne. Ikke på en sommerdag som dette! Det skal nytes for fullt! Regner med at ikke alle i vårt langstrakte land kan ha fint vær på en gang, men jeg ønsker dere en flott fredag uansett.

7 kommentarer
    1. Høres ut som om du kommer til å få en flott fredag…. :o)) Oslo har oxo ganske fint vær i dag, så du er ikke den eneste som skal nyte :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg