Ukens skilt – nok en fotoutfordring

Ja, så ramla jeg altså over enda en fotoutfordring her i bloggverdenen.
Tror snart jeg må ha redusert stilling for å ha tid til alt dette her jeg får dilla på.
Jeg har knipsa noen bilder av dette i årenes løp,
og nå fant jeg til og med en plass der jeg kan dele dem med DEG.

Yess! Er du klar for mitt første bidrag eller??
Starter litt hardt og brutalt egentlig, med et skilt på en uteplass
på Den Dominikanske Republik.
Her kommer det: 

Andres skiltbilder finner du HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg