Nydelige prestekrager

Fins det noe finere enn prestekrager?
Som så mange andre her inne synes jeg prestekrager er nydelige.
Her er noen bilder jeg tok en av regnværsdagene.

I dag har vi faktisk hatt sol fra blå himmel.
Men, selvsagt måtte det blåse noe veldig istedenfor.
For kaldt til å sitte ute og spise,
og putene på hagemøblene blåste lett avsted om vi ikke passa på.
Men det har iallefall ikke regna!

Har hatt besøk av barn, barnebarn og en svigersønn her ute.
Nå er det bare min sønn, datter og barnebarn igjen.
Sistnevnte skal være her noen dager,
mora reiser hjem i morra tidlig.

Håper dere har hatt en fin dag.
Her satser vi på sol og en litt mer vindstille dag i morra, ok?
;o)

7 kommentarer
    1. Kjempe flotte blomster, du tar kjempe flotte bilder også 😀
      Ja her i Vennesla var solen fremme og det blåste litt her også :/
      Hørte de har meldt regn i morgen :/
      Men vi får krysse fingrene 😉

    2. Vakkert vakkert vakkert fra mesterfotografen min:-) Her var det sol og litt regn på midten, men ikke vind – vi håper vi håper r dagen i dag:-) litt fri fra butikken nå da jeg har en flink dame der så jeg nyter øyeblikkene hjemme:-) Kos deg med dine!

    3. Nydelig bilder :o)) Jeg liker prestekrager, og kjenner sommerfølelsene kommer over meg når jeg ser dem. Da blomstene i balkongkassen min takket for seg ble det akkurat de jeg gikk tilbake til!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg