.. og så kom helgeværet!

Egentlig skulle vi vært på hytta nå. Men på grunn av været så gadd vi rett og slett ikke. Det er tross alt bedre å være hjemme med innedo
når en likevel må holde seg innendørs. Så vi får se om
det blir noen forflytning i morra heller .. hvis ikke så er det langt fra noen krise å tilbringe ei helg hjemme.

I går fikk jeg luka i et par bed her. Så nå er det bare halvparten igjen omtrent, og når det er ferdig så kan jeg vel bare begynne forfra igjen.

Yess! Det er gøy med hage. Kunne faktisk aldri tenkt meg å bodd en plass uten, likevel kjenner jeg litt på den der nå, at det innimellom er et ork å holde det. Eeeeeh, skreiv jeg det altså? Det var litt skrem- mende, har aldri hørt meg selv si det før. Tror faktisk ikke jeg har tenkt det heller.
– Nei, Marit, nå begynner du visst å dra på årene!

Jeg er utrolig glad for at det er helg nå! Er faktisk ganske imponert over at jeg har klart å holde meg på jobb hele denne uka. Så lite som jeg har sovet så er det kanskje et under at jeg fortsatt står oppreist. Men jeg er godt trent når det gjelder å overleve uten søvn, og jeg klarer meg nok, selv om det ikke kjennes sånn ut alltid. Ikke det, jeg hadde jo ikke lagt meg til heller, om jeg hadde vært hjemme. Nei, da hadde jeg tilbragt noen timer med datter og barnebarn. Eller passa sistnevnte så mora kunne fått slappe av litt. For ho sliter med vondt i hodet og trenger skrekkelig mye søvn for tia og da passer det særdeles dårlig at barnehagen er stengt på grunn av streik.

Som dere skjønner så lever vi. Selv om det kjennes ut som jeg er innestengt i en boble eller noe. Har vel kommet over det verste sjokket. Dessuten er det jo ikke noe vi kan gjøre heller. Annet enn å mase og mase og håpe det kan få litt fart i papirmølla og ventinga for å komme inn på Rikshospitalet.

God helg til dere. Jeg skal iallefall nyte den etter beste evne, selv om både været, og andre ting kunne vært bedre ..

5 kommentarer
    1. fruensvilje: Hei på deg. Blir visst bare hjemme vi. Nok å henge fingrene i her også. Datteren min er sykmeldt for en måned. Synes og det er ille at folk må vente så lenge, men det er vel andre, som har det verre, som kommer foran i køen. Og det er jo på et vis riktig det da. De som har fått vite at det er ondartet for eksempel ..

    2. God morgen Marit.Kanskje like greit å nyte helgen hjemme ja siden regnet kom tilbake.Trasig å ikke få sove men godt å høre att det værste sjokket er over.Du sier att datteren din sliter med hodeverk,burde hun ikke få sykmelding?synes det er rart att opperasjonen ikke blir tatt øyeblikkelig jeg da,det burde jo være det beste skulle mann tro.Krysse fortsatt fingrane for henne og ønsker dere en så bra dag som råd er

    3. Kan være godt med en helg hjemme også,hagearbeid kan være koselig men til tider syntes jeg det tar vel mye tid. Håper du får en fin helg hvor du en velger og være:)

    4. Høres ut som om det kan være ok med en helg hjemme også – bare slappe litt av? Jeg vet at denne damen er glad i hager – men skal jeg ha en hage må den være så lettstelt at den nesten klarer seg selv… så en vakker dag ender jeg som en eksentrisk gammel kattedame i et hus i en hage som ser ut som et villniss og ungene livredde… hehe..;) God helg til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg