Yess .. jeg klarte det!

Jeg har spasert til og fra jobb disse to siste dagene også. Som jeg hadde planer om. I dag var jeg hjemme på litt under en halvtime. Av en eneste grunn: Jeg trodde i mitt forvirrede sinn at jeg skulle klare å ta igjen drømmemannen oppi den siste bakken og gå hånd i hånd med han det siste stykket. Han hadde et bittelite forsprang, trodde jeg, og det var som en gulrot som gjorde at jeg virkelig fikk opp farten. Eeeeeh .. jeg var halvdød da jeg kom hjem. Uten noen å holde i hånda. Tror hjernen min må ha hatt en aldri så liten blackout da jeg innbilte meg at dette skulle gå ..

I dag har jeg vært på kurs i rettsjournalistikk. Rettsjournalistikk. Smak på det da .. mmm .. dritkjipt. Ikke sant? Det var iallefall den innstllinga jeg dingla meg avgårde med i dag morges. Forbi bilen klarte jeg også å gå, uten å ombestemme meg mht. å bruke beina til jobb. Selv om jeg nesten hørte at kjøredoningen hviska til meg .. sett deg inn, sett deg inn ..

Kurset var utrolig interessant! Timene bare fløy avgårde, og så var den dagen over. Litt trist igrunnen. Kunne godt hatt mer om det der .. Tenk så så feil kan en ta altså!

Arbeidsdagen i går var superhard å komme gjennom. Jeg var så merkelig dårlig. Hadde vondt i den ene armen og følte meg skikkelig uttafor. I tillegg skulle jeg ha syforening, noe jeg tenkte på å avlyse helt til det var for seint. Hadde det ikke vært for drømmemannen så ville det vært dårlig med servering her! Men han diska opp med en aldeles nydelig pizza. Lurer på hva jeg skulle ha gjort uten han der. :o)) Håper jeg aldri finner ut av det ..

Vaskemaskinen vår tok kvelden
før helga.
Heldigvis har jeg lagra datteras her, så nå har de bytta plass. Mens vi venter på delene til vår får jeg aller nådigst lov å bruke denne andre. Ho er nemlig så fornøyd med den selv, men siden de har vaskemaskin der de leier så står den bare her hos oss og venter på et nytt liv. Enn så lenge altså, om jeg behandlet den som barnet hennes, kunne jeg få lov å bruke den.

Nå har jeg et lass med tøy jeg må brette. Uff. Men dessverre hopper det ikke inn i skapet selv, så noen må jo vise det vei .. og mens vi er inne på tøy så kan jeg bare opplyse om at jeg fikk pakke fra Påfyll/Ioanna Kourbela i posten i går. Den øverste kjolen ho viser her, i litt andre farger, pluss en matchende jakke en sikkert bør ha fagbrev for å klare å knyte .. Det var bare helt nydelig, bortsett fra at jeg synes det var litt i trangeste laget. Men jeg jobber med saken .. og dermed får dere ikke se bilde av det på nåværende tidspunkt. ;o)

10 kommentarer
    1. Såå glad for at du likte klærne og tusen takk for reklamen:-) Tror du har helt rett i at du bare ikke er vant til fasongen, men den er ingen kjole somer mer fatternede og kvinnelig enn den og det er mye flottere å vise litt former, enn å prøve åskjule de:-) Fikk du brukt den i London?Gleder meg til bildene dine derfra:-)
      har du sjekket Youtube videoen, må sees mange ganger for å lære å bruke jakken:-) Lykke ti!!

    2. Riktig god morgen og god 17 mai
      Spreking 🙂
      Jeg har også begynt å gå på jobb, men ikke hver dag. Fint å trimme på den måten
      Geder meg til å se kjolen

    3. Det kurset hørtes veldig kjekt ut synes jeg også 🙂
      Kjøpt klær som er litt trange ja, det høres litt ut som meg det hihi men går du frem og tilbake på jobb en stund så fikser vel det seg tenker jeg :))

    4. fruensvilje: Hehe, det passer jo like godt som det andre tøyet jeg har .. bare det litt annerledes i fasongen enn det jeg normalt går med. Innbiller meg jo at jeg klarer å skjule kroppen bare jeg tar på meg noe som går rett ned .. eller noe sånn .. Men jeg trenger absolutt å gå av meg noen kilo nå. De har kommet luskende på de siste par årene. Dessverre. Og jeg har bare sittet her og tatt imot dem. ;o)

    5. Skal si du er flinke,å gå til jobben gir jo bare gode fordeler:)
      Påfyll har aldeles nydelige klær i butikken sin,no liker jeg att det skal passe ved nykjøp,men slik som du trener så glir du nok snart rett inn i den:)

    6. Hei
      Med den spreke holdningen kommer blir det nok ikke lenge før du synes kjolen passer perfekt for det går ikke lang tid før du merker det:))
      Ha en super dag :))
      Goe knib<3

    7. Så flink du er da som går til jobben,det kunne nok jeg har gjort også men bilen min hvisker også hver morgen til meg,og den vinner alltid:) kurs kan være riktig spennede hvis man har en god foreleser og helt motsatt hvis ikke. Du får ha en riktig god kveld når du er ferdig med brettinga:) gleder meg til og se de nye klærne etterhvert

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg