Tirsdagstema – Abstrakt

 

Hei på en tirsdag ettermiddag.
I hele dag har bloggen min vært utilgjengelig.
Har forsåvidt klart å logge inn,
men der stoppa det ..

Nå er jeg endelig inne og her er mitt bidrag til ukas tirsdagstema
ABSTRAKT.
Dessverre er det ikke meg som er kunstneren,
det er en tagging på veggen i en undergang i Wroclaw i Polen.
Knipsa i desember da vi var der.
Tydelig en del av taggerne går rundt med en aldri så liten
kunstnerspire i magen!

 

Flere abstrakte innlegg finner du her:

Ha en fin kveld.
Jeg skal snart i syforeninga “uten en tråd”.

;o)

10 kommentarer
    1. Tagging er ikke alltid stygt, og denne var ganske bra syntes nå jeg :o))
      Jeg har oxo hatt store problemer med bloggen i dag… Sendte dem en melding, og de fortalte at det gjaldt mange inkl dem selv. De fikk ikke logget seg inn for å informere om problemene.. Skal vist være OK nå, men det går fortsatt litt tregt her.
      Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

    2. Med en gang tolket jeg det som om du skulle gå uten en tråd i syforening..jaja, tenkte jeg…kanskje det skulle komme noen polakker dit og starte renoveringa…..
      men så leste jeg en gang til å skjønte at det var navnet til foreninga…. Århundrets nedtur,…. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg