Gjeeeeeeesp!

Jepp. Er litt sliten i dag gitt. Lemster både her og der og morratrynet vil liksom ikke forlate meg. Eller, mulig jeg har sett sånn ut hele tiden, de siste årene jaffal?

Jeg har nemlig begynt med linser. Månedslinser som kan være inne i en måned av ganga. Dag og natt. Det funker veldig bra. Ikke stikker eller klør det i øynene, som alle de andre linsene jeg har forsøkt. Aberet er rett og slett bare det at jeg virkelig har fått med meg hvor ille dette morratrynet er, hvor skrukkete jeg er blitt både her og der – og ikke minst alle de grå hårene som sitter på mitt hodet. Hvor i alle dager kom de fra? Og når???

Lite å gjøre med det, dessverre. Like lite som jeg kan påvirke blogg.no til å gå tilbake til det gamle oppsettet. For dette her likte jeg dårlig. Det funka overhodet ikke på den nettleseren jeg brukte iallefall, Google Chrome, så nå måtte jeg finne tilbake Internett Explorer og der funka det en smule bedre .. Gammel vane vond og vende. Eller kanskje dette heller mer til: Gammel dame vond og vende .. Må bare innrømme det, noen ting er bedre som de var. Trygt og godt liksom. For all del ikke forstyrr hverdagen min med masse omlegginger og nymotens greier. Herregud, jeg er blitt gammel og sær i tillegg til alle skrukkene og de grå hårene ..

I går la jeg alle de gamle sofaene ut på finn gis bort. Forsøkte på facebook, uten en eneste liten reaksjon. Men nå fikk jeg just ei melding fra en som gjerne ville ha en treseter og en toseter. Så dermed blir vi kvitt litt. Om det ikke skjer noe mer i løpet av ei ukes tid så havner det på søpla.

Dagen i dag kommer til å gå litt mer rolig for seg her i huset. Vi skal spise middag hos svigers kl. 14. Dermed ødela det arbeidsdagen vår. Men det er sikkert like greit, for ingen av oss har vel vondt av å ta det litt med ro en av påskedagene. Ikke etter dagen i går iallefall. Her blir det bare litt pussing på noe som er sparkla, pluss at drømmemannen må fikse noe på vaskemaskinen som ikke lengre vil tømme vannet. Åsså må Zenta ut en tur. Verdens mest tålmodige hund har jeg døpt ho til disse dagene. Kan se ho sturer litt, smyger seg rundt og forsøker å bli usynlig på en måte. Ikke så lett når en er av denne rasen, men innsatsen er det ikke noe å si på!

Da gjenstår det vel bare å ønske dere alle en riktig fin langfredag. Her i sør har de meldt snø faktisk. Temperaturmessig kan det kjennes ut som om de har rett og skyene henger lavt over oss. Kanskje godt vi fikk inn alle veggplatene i går likevel da, selv om det slutta å regne med en gang de var redda inn under tak.

3 kommentarer
    1. Ta deg en velfortjent hvil, og jeg som deg synes det er litt uvant med den nye bloggen men det går seg vel til:)
      Ha en fin dag sammen med svigers og kos dere 🙂
      Goe knib<3

    2. Ja, i dag kan dere ta dere fri med god samvittighet. 🙂
      Jeg tror vi venner oss greit til den nye versjonen av blogg.no når vi gir det litt tid. Vi mennesker er jo alltid litt skeptiske i starten til det som er nytt og uvant. 😉
      Jeg bruker slike linser du har begynt med og er veldig fornøyd.
      Ønsker dere en fin langfredag med god middag og masse kos!

    3. åjo en fridag trenger dere sikkert:)og bare det å komme til dekket bord er deilig.
      Godt dere ble av med litt sofa,ellers er det jo mulig å levere inn slike ting til bruktbutikker,iallefall her hos oss.
      Blir spennende å se forvandlingen på stua med nye møbler i.
      Denne nye versjonen til blogg liker jeg overhode ikke,ikke kan jeg se hva som er enklere heller,skulle ønske en selv kunne velge om en ville ha denne nye eller beholde den gamle versjonen.
      Da får du ha en fin dag og god middag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg