Dagen derpå – men for en dag!

Været denne uka har vært som en drøm. Blå himmel, sol, vindstille og varmt. Varmt ja, ikke bare for ei heteturinfisert kjærring helt på tampen av 40-årene. I dag lå folk og solte seg i bikinien på terrassene i nabolaget. Ungene går i shorts og t-skjorte. Faktisk har denne uka vært finere enn hele sommeren 2011. Kjære Gud, la det bare fortsette og fortsette og fortsette .. sånn til bortimot slutten av oktober. Jeg elsker sommer og sol! Men det har du kanskje hatt en liten anelse om allerede?

I dag er det dagen derpå. Nja .. vi begynte kanskje litt for tidlig, drakk litt for mye .. eller en kombinasjon av begge deler! Vet ikke helt når vi kom hjem, men det var ikke så seint. Har hatt bedre dager, må bare innrømme det. Men det er sånn det pleier å være etter en fest i Cognacklubben Sør. Vi tar’an heilt ud! Rett og slett. Det er gøy, det er en fantastisk gjeng å feste med! Alle burde hatt et knippe med sånne venner. Føler meg igrunnen ganske priviligert jeg ..

Vi samles fire ganger i året. Offisielt. Men innimellom her er det jo stadig et eller annet på gang. Vi har forbud mot å legge ut bilder på nettet, kun på vår lukka gruppe på Facebook blir bildene delt. Sånn er det med den saken. :o) 

En litt kjip dag å være på jobb dette. Og når jeg plutselig fant ut at noen
hadde stilt klokka over på sommertid, ja da mista jeg jo rett og slett en hel time hvor jeg kunne ha pleid .. eeeeh .. ok da, fyllesyka ..

Det hjalp å komme seg ut litt. En to timers tur med drømmemann og bikkje, med en særdeles usunn lunsj i sekken, gjorde dagen litt bedre. Det var såvidt jeg rakk en dusj før jobb. Sminka ble igjen i toalettveska så jeg ser nok ikke helt ut som en rose bak dass denne siste søndagen i mars. Snarere som selveste utedassen, selv om det er litt mascara igjen fra gårsdagen festtryne.

Om noen timer er ennå ei uke over. Kvelsskiftet mitt også. I morra begynner et litt mer normalt liv, sånn sosialt sett. Forhåpentligvis også søvnmessig. Føler jeg melder meg ut på en måte, når jeg jobber kveld ei uke i strekk. Men så er det jo mye morsommere å være på jobb på denne tiden av døgnet. Litt mer fart når en jobber mot deadline. Det er da en merker at en faktisk jobber i avis, ellers likner det til forveksling på en hvilken som helst annen kontorjobb .. tror jeg. Uten at jeg noen gang har jobba på kontor da. Men jeg sitter jo her og trøkker på noen taster, med øynene klistra til skjermen, i time etter time etter time. Høres ganske likt ut spør du meg.

Ha en fortsatt fin kveld der ute. :o)

5 kommentarer
    1. Nå ja, fyllejsuke den går jo over etterhvert, men glad det ikke er meg som måtte på jobb i dag!! Håper som du at dette fine været fortsetter… Sola og varmen gjør godt for en vintertrøtt kropp :o))

    2. Du opplever masse det er sikkert,tenker du ikke såg så aller verst ut på jobben jeg:))og så håper jeg virkelig att du får en riktig god natt søvn

    3. For en herlig og eksklusiv klubb! Såpass dårlig form må en jo få lov til å være i sånn dagen etter en kveld med konjakk.. Håper du får sove godt inatt, klem 🙂

    4. Den der klubben høres jo veldig kjekt ut da og formen din høres jo heller ikke så værst ut etter en heftig kveld:) Håper du får sove bedre til uka med vanlig arbeidstid:)
      Ha en fin søndagskveld;) og goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg