Nytt møbel til den stygge stua


Bildet er fra finn.no

Jeg har jo “alt” i denne Mexico-serien snart. Også en skjenk og ei hylle som jeg dessverre forsøkte å beise litt mellombrun for en god stund siden. Det ble så fælt! Rødbrunt rett og slett. Mens et annet skap, i samme stil, ble helt perfekt. Merkelig at det kan bli så forskjell når en bruker helt samme lakkbeis på møbler som ser helt like ut i treverket.

Nå har jeg irritert meg lenge og vel på disse to som ble så mislykka. Så da jeg kom over denne her på finn og den til og med befant seg bare tre minutter fra min venninne på Varhaug, ja da måtte jeg bare ha den med hjem. Dermed fikk jeg drømmemannen til å slenge en henger på bilen og nå er skjenken her hos oss. Eller iallefall utenfor i hengeren. Har ikke orka å rydde ut av det andre enda, så der står den sikkert godt en stund til.

Tror jeg blir fornøyd. For ikke å snakke om når veggene en gang (joda, det kommer til å skje!) blir hvite. Da kommer disse røffe møblene helt til sin rett. Skikkelig umorderne og avlegs sa du? Jepp, jeg vet, men akkurat det bryr meg ikke så mye. Jeg liker nemlig denne stilen veldig godt jeg!

Og prisen på nyinnkjøpet var bare 600 kroner .. så om jeg finner ut at jeg blir lei det, så kan det jo bare kastes rett og slett. Alle de andre møblene i serien er også bruktkjøp. Jeg er altså ikke så dyr i drift alltid. Det fins unntak, og møbler er et av dem. ;o)

7 kommentarer
    1. lotte slåke: Hehe .. er det virkelig noen unge som vil ha en slik? Er ganske lei alle disse møblene jeg, men har ikke råd til å skifte dem ut dessverre. Og ingen gidder jo betale noe for slikt lengre heller, så da blir de nok bare her da! 😉

    2. Veldig fin sjenk,likte godt den serien jeg også,uansett så er det viktigaste att du liker det:)Møbler behøver ikke være dyre,mye fint å finne på bruktmarkede ,du får kose deg når du får den inn i varmen:)

    3. Her kan jeg jo ikke si imot deg for jeg har jo samme møbelet selv og er faktisk veldig fornøyd med det, men gubben har kledd dørene innvendig med plast det synes ikke men det sparer deg for endel støv>3
      Og det er sant som helgemamma sier den dagen vi blir lei kan vi glede andre med møblene:)
      Ha en fin kveld<3
      sov godt krysser iallefall fingrene for det goe knib<3

    4. helgemamma: Hehe. Jepp. Har benytta meg av den der “gis bort” mange ganger. Og da skal jeg si tingene forsvinner kjapt! Ellers finnes det jo gjenbrukshall på søppelfyllinga her .. selv om jeg personlig bare har sett SØPPEL der inne. Ting folk virkelig burde ha kasta ..

    5. Flott møbel. Det viktigste er jo at du finner din egen stil og at du selv liker det du omgir deg med!!
      (og slutter du å like det… er det altids “gi bort” på Finn… så slipper du å kaste.. også blir sånne som jeg, som også synes 600kr er mye penger.. veldig glad!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg