Søndagstur, gjørmebad og nissen på haugen

Søndag, fint vær og tur i skogen rundt Kroodden og Møvik fort.
Vi hadde ikke penger med, dermed ble det ikke noen tur opp til selve fortet.
Det kosta 65 kroner pr. person. Neste gang kanskje .. :o)

Derimot klarte vi å gå oss litt vill inni skogen her, så turen ble på over to timer.
Kom ut en helt annen plass enn der bilen sto.

Gøy med vann og aller helst ispedd litt gjørme!
Zenta koste seg og jeg er veldig glad for å ha hundegård hjemme ..

Ved siden av veien, midt inni skogen, satte denne nissen midt i en søppelhaug.
Kan ikke helt skjønne at noen bare kan lempe fra seg dritten sånn,
når det til og med gratis å levere det på søpla! 

Nå har jeg akkurat kjørt eldstedattera avgårde til en vaskejobb.
Ho var den eneste som ikke spiste her tidligere i uka,
så i dag var det hennes tur.

Nyt resten av kvelden – i morra er det hverdag og jobb igjen.
:o)

10 kommentarer
    1. sigridfraenget: Vi har da stasjonsvogn, for bikkjas skyld. God plass bak og oppi dumpa er det ei gummimatte som dekker hele “golvet” og litt oppover kantene. Helt perfekt når en har en langhåret schæfer som elsker søle! ;o) Bare ta ut og skylle når det blir for ille.

    2. For en hærlig møkkete hund :o)) Vi har jammen flott natur her i landet, men det er synd at folk ikke respekterer det å forsøpler den sånn!!

    3. Nydelige bilder,og for en flott hund du har:) den nissen så unektlig temmlig malplassert ut der i naturen,idiotisk at folk ikke kan levere søppla si der den hører hjemme.

    4. Herlige bilder Marit, og en skjønn hund du har. Jeg hadde med meg 2 ulldotter hjem fra tur i dag, og nå er parketten fint slipt, nesten som med sandpapir 🙂 Ha en god natt!

    5. Hehehe herlige Zenta :)) glad ho ikke ble med inn i min bil !!
      Ellers må jeg si du er god til å ta bilder Marit, blir det for ille i avisen så kan en karriere som fotograf kanskje friste fruen :))

    6. Fantastiske bilder :-)…måtte se på dem to ganger… og for en nydelig hund du har.
      Egentlig kom jeg mest innom for å si jeg likte så utrolig kommentaren du la igjen hos lulltove i går angående reising…at du kunne ha hatt mange nye stuer…vil bare si at at det du skrev…kunne jeg også ha skrevet.
      Jeg har alltid vært glad i å reise og reist mye, men å få en sønn som var dødssyk…ja…da lærte jeg virkelig at gull og gods ikke betyr en dritt(unnskyld uttrykket)…ingen av oss vet hva som hender i morgen…men…vi kan i hvertfall leve fullt ut i dag.
      Har forresten lest om de fleste av reisene dine på bloggen din, og hadde mange kosestunder med alle de fine bildene dine 🙂
      Ha en deilig søndagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg