Mandagstema – Sett utenfra

Stik hovedet ind i kunshåndværket
Indgang gennem porten og ned ad trappen ..

står det på plakaten på “personen” på bildet.

Ikke verken flott, vakkert eller fantastisk dette bidraget mitt i dag,
men det passa jo godt til temaet da!

Dessuten gav det oss en god latter da vi gikk forbi.
Danskene har virkelig sans for humor!, og denne måten å markedsføre seg på,
når en befinner seg nede i en kjeller
som i utgangspunktet er litt vanskelig å finne inngangen til,
skapte iallefall oppmerksomhet og en god del mer kunder vil jeg tro..
Og det var vel nettopp hensikten med hele greia.

Vi måtte selvsagt ned i kjelleren hele gjengen.
Ufattelig mye fint her,
og jeg angrer vettet av meg for at jeg ikke kjøpte både det ene og det andre.

Flere bilder finner du her:

God mandags morgen forresten.
Her kaller jobben, så nå må jeg visst bare komme meg avgårde.
Håper dere får en fin start på den nye uka.

:o)

16 kommentarer

Siste innlegg