Thailand 2012 – Koh Mook, Pawapi Resort

En times tur i speedbåt, fra Koh Lanta (øy utenfor Krabi), bragte oss til Koh Mook.
Øya en kollega anbefalte, der det ikke var annet å gjøre enn å slappe av,
bade og sole seg. Jeg er ikke helt enig i mangel på gjøremål,
men ellers var det en fantastisk plass!

Pawapi Resort, bestilte hotellet via booking.com mens vi var der nede.
Hadde i utgangspunktet bare ei natt, men klarte heldigvis å få ei til.
Dette var virkelig paradis på jord og selv om jeg sa at jeg aldri skulle på
ferie mer, om det innebefatta over fem timer i fly.
Veeeel, jeg jaggu jeg allerede har revurdert det der gitt.

Hjemmet vårt, i tre dager.
Her fantes ikke komfort, men desto mer sjarm.
Jeg foretrekker faktisk det fremfor femstjerners all inclusive hotell.
Heldigvis er vi like der, drømmemannen og jeg.
Om vi hadde reist ut tidligere i ferien ville vi nok blitt her noen dager til.

Ikke noe å si på utsikten verken på, eller under, terrassen.

Fra baren, hvor vi inntok frokosten.

Resepsjon og kjøkken i ett, litt spesielt kanskje.
Menyen var litt dårlig og heller ikke det beste vi har spist på turen.
Med så få hytter så er det ikke helt grunnlag for restaurantdrift og utvalget ble vel deretter.
Men nabohotellet hadde en fantastisk restaurant ..

 

Det kan vel nesten ikke bli bedre enn dette ..



Alle drømmer om en øde øy i Thailand. Her er en som finnes på ordentlig ..
:o)

9 kommentarer
    1. Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon every day.

      It’s always useful to read through content from other writers and use a little something from other web
      sites.

    2. Det så helt vidunderlig ut 🙂 Tror jeg må reise til Thailand en gang. Bare litt vanskelig å få med meg min pilotektemann som hater å fly så langt 🙂 Ha en superfin søndag!

    3. Så deilig :)å så heldige du er som fikk oppleve en slik hærlig drømmeplass.
      Men jeg er enig med deg,hvorfor bor lokalbefolkningen i gjørme når det finnes slike vakre steder

    4. Vakkert det er der – jeg hadde nok likt best den hytta selv.. jeg er ikke så glad i store hoteller og turister.. “selskapsreisen” er best på tv .. hehe:) Tror det må ha vært utrolig deilig der nede, og tipper du har koset deg stort – ikke det samme å gå ut her om morgenen:)

    5. Det er på sånne resort man virkelig føler at man lever…særlig da jeg bodde i sørøst asia var jeg på mange sånn resort i helgene…og det er så vakre minner man tar med seg i hjertet…å.. på den øya er det så fantastisk fugleliv og gamle vakre tamarintrær <3
      Tusen tusen takk for at du delte opplevelsen og fikk det til å demre i minnearkivet mitt også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg