Onsdagstema – surrealistisk

Kvadratmeter på kvadratmeter med stranda sjøstjerner!
Aldri har jeg sett maken, men nå har jeg ikke for vane å vandre ute på denne tiden av døgnet heller,
sånn litt før sola titter frem i horisonten og vannet er på det laveste.
Men her, på den siste øya vi besøkte i Thailand, var det så uutholdelig varmt om nettene.
Vi hadde ikke aircondition, bare ei vifte, og det hjalp svært lite ..

Senere på dagen var de forsvunnet, sjøstjernene.
Sannsynligvis gravde de seg ned i sanden, sakte, men sikkert.
Det så iallefall slik ut for meg der jeg vandret ensom og forlatt langs vannkanten,
mens alle andre lå og sov ..

Morravandringen min resulterte også i utallige flotte soloppgangsbilder.
Men de får dere se en annen gang.

:o)

Flere surrealistiske bilder finner du her:

12 kommentarer

Siste innlegg