Da var vi på vei ..

Det ser aldeles ikke vondt ut dette.
Men før vi kommer så langt har vi mange, lange, vonde timer innestengt på et fly i vente!
Reine torturen altså. Uff. Gruer meg til det.
Støttestrømpene er på plass, fra topp til tå. Bare det er ille nok liksom.
Men det ligger forhåpentligvis noen deilige dager foran oss, langt der nede i varmen.
Jeg forsøker å plassere tankene der og ikke på alt det
vi må gjennom før vi er på plass.

Har tre lydbøker på mobilen, så jeg har iallefall noe å høre på underveis.
Det hjelper litt. Men 15 timers reisetid er litt i lengste laget,
uansett hva som lokker i den andre enden.

Hotellet vi skal bo på er Lanta Villa Resort som ligger rett på stranda i følge ving.no.
Bildene de har lagt inn fokuserer veldig på badebassenget,
så jeg er spent på hvordan resten ser ut.

Jeg er en litt sånn anti-badebasseng-person.
Liker absolutt ikke å ligge i ei ekkel kulp full av andres hudceller,
for ikke å snakke om bodylotion- og solkremlaget som ligger og flyter på toppen ..
Så det er til og med fælt før en tenker på alle de andre tingene som befinner seg oppi der!
Og hva skal en med basseng når det turkisfargede havet lokker rett ved siden av?

Uansett så er ikke det så farlig, bare vi har ei seng og det er reint.
Vi skal jo bare sove der noen timer hver natt. Eller, ikke engang hver natt,
for vi har en plan om å ta noen overnattinger litt her og der egentlig.
siden turen i utgangspunktet var så rimelig.

Dere får kose dere i snøføyka fremover da, jeg foretrekker sand mellom tærne!
Dermed overlater vi hus og bikkje til sønnen og håper alt er like helt når vi kommer tilbake.
Da er nemlig han på plass i Nordsjøen igjen og kan ikke ta imot verken kjeft eller klager.
Kanskje det er det han sater på: At saken er foreldet når vi sees igjen ..

:o)

8 kommentarer

Siste innlegg