Fordeler ved å være 40+

  • Kidnappere er ikke særlig interessert i deg.
  • I en gisselsituasjon er du sannsynligvis en av de første som blir løslatt.
  • Ingen forventer at du løper – noen steder – overhode.
  • Folk som ringer kl.09 om morgenen, kan godt finne på å spørre: ” Vekket jeg deg?”
  • Folk ser ikke lenger på deg som en hypokonder.
  • Du har ikke mere du må lære på den harde måten.
  • Noen av de tingene du kjøper nå, holder resten av livet.
  • Du kan klare deg uten sex, men ikke uten dine briller.
  • Du ser ikke lenger fartsbegrensning som en begrensning.
  • Du har slutta med å holde magen inne, uansett hvem som går forbi.
  • Dine hemmeligheter som du deler med venner blir der. De glemmer dem også.
  • Antallet av nye hjerneceller du får, er endelig nede på et nivå du kan håndtere.
  • Du kan ikke huske hvor du fant denne, men kopierer den før du glemmer det! 
     

God morgen der ute. Ny uke, nye muligheter .. som en tidligere sjef alltid pleide å si. Aldri har jeg møtt et mer sprudlende og skjønt menneske enn ho der. Det fantes overhodet ikke problemer, bare utfordringer! Joda, jeg er (eller har iallefall vært) litt der jeg også. Når noen bobler over av livslyst og positivitet så smitter det jo. Men selv med den innstillinga så kan det faktisk bli litt vel mange utfordringer innimellom ..

Jeg har hatt ei fin helg. Stille og rolig og lange, gode turer i skogen med drømmemann og bikkje. Håper denne uka blir litt mindre slitsom enn den forrige. Det begynner litt dårlig, for jeg har sykt vondt i halsen og har nesten minsta stemmen. Men nå har jeg jo den fordelen at jeg ikke sitter i et sentralbord i det minste .. ;o)

Denne arbeidsuka blir kort. Siden jeg har fri i turnus til fredag er det bare fire arbeidsdager. Deilig! Så torsdag avspaserer jeg en time for å rekke toget til Varhaug og ei venninne. Fredag kommer drømmemannen etter og plukker meg opp på vei til Karmøy hvor vi skal besøke en av mine svigerinner og mannen. Jeg håper vestlandet byr på litt fint vårvær slik at vi får sett oss litt rundt. For kameraet, det skal selvsagt være med. Bikkja derimot blir igjen her, hos en annen svigerinne. Det er jaggu godt med stor familie! 

Mulig det er litt sært å tenke på helg allerede nå. Omtrent før mandagen har starta .. men noen ganger trenger en vel en gulrot i den andre enden for i det hele tatt å holde ut.

En fin dag ønskes fra meg til deg. :o)

5 kommentarer
    1. Det var litt av en liste:)kanskje like godt å glemme den.
      Det regner og regner men vinden har løyet,akkurat slik er vestlande no:))4 dager går fort,godt å ha noe å se fram til,ønsker deg en fin arbeidsveke:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg