Fredag og tidlig på’an

God morgen der ute. Føler allerede jeg har vært oppe en hel evighet her jeg sitter, men så har jeg også hatt frokostbesøk i dag. Min venninne fra vestlandet, som denne gang bor hos en annen, felles venninne. Det ble litt rart det der, men min helg er litt fullpakka denne gang og dermed passa det liksom ikke helt. Men vi rakk iallefall å se hverandre et par timer nå før ho dro avgårde til en barnevernsjobb i Arendal. Når ho er ferdig i ettermiddag er det min tur til å gå på jobb og i morra skal vi ha diverse barn, barnebarn og svigers på middag her. Er jo så lenge til vi ser dem igjen .. Men får se om jeg får til et eller annet på kvelden, når de er gått. Skal aldri si aldri!

I dag er det nydelig vær her. Jeg har jo lyst til å bare fortrenge alt det jeg skal, og bør, gjøre og ta meg en tur ut med kameraet og bikkja. Men det går jo ikke ..

Jeg må rett og slett pakke kofferten. Har lovet drømmemannen det, slik at det er tid til å skaffe det jeg eventuelt ikke har, i morra før butikkene stenger. Det blir ikke morsomt i det hele tatt, for jeg har blitt en del større siden sommeren ..  Men noe må jeg jo ha med meg, for kjøpe tøy i Thailand, det er dødfødt! Fins sikkert ikke en sjel der nede som bruker noe over størrelse 36!

Å få noen til å sy noe, det gidder jeg ikke heller. For jeg har nemlig ikke tenkt å drasse rundt på all denne kroppen så mye lengre. Jeg skal bare lade batteriene litt i sola noen uker nå, og så skal jeg ta meg skikkelig sammen .. tror jeg .. Sannsynligvis blir det litt lettere etter enda en nedtur i bikinien.

Jeg har jo fuska litt også da. Fant noen plagg på ellos.no og de er nå blitt mine ..

Den rosa kreasjonen kjøpte jeg i sort, men ellers så passer jo selvsagt dette her da. Ser kanskje ikke helt ut som modellene på bildene, men det ble greit nok. Mulig jeg bare skal gå opp på loftet og hente noen sandaler og stappe det oppi .. så er det gjort liksom!

Har ikke reisefeber. Egentlig tror jeg ikke helt jeg skjønner at vi skal avgårde – igjen! Vi, som ikke skulle på noen langtur i år .. så feil kan en altså ta! Gleder meg litt, iallefall til vi kommer ned og er vel installert på hotellet som skal være basen vår. Det er jo alltid spennende med nye plasser.

:o)

5 kommentarer
    1. fruensvilje: Takk, så koselig når noen sier sånn. Var ikke så farlig å sende de tilbake, de var for store!!! Så da er jeg ikke så diger som jeg vil ha det til altså. Trøster meg med det! Fant vel igrunnen ut at jeg hadde et par antrekk jeg kjøpte i København i sommer som fortatt passa greit.

    2. Mange flotte kjoler her,synd du måtte sende noen tilbake men men du har vel noe igjen alikavel:))skjønner godt att du gleder deg,det gjør jeg også på dine vegne

    3. Solkro.blogg.no: Etter nøyere ettersyn blir tre av dem returnert. Jaja, sånn gikk det. Men nå har jeg vært en tur i byen og garderoben er snart på plass i kofferten. ;o)

    4. De kjolene var jo riktig så flotte og nå må du glede deg og kose deg mye ,det unner jeg deg Og så lurt å samle hele gjengen før dere reiser. Nå gleder vi oss til mange flotte bilder så går det nok opp for deg at du skal på tur når det nærmer seg avgang tenker jeg.
      Ha en flott dag , med pakking så kommer nok sommerfuglene skal du se:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg