Tirsdagstema – nyår

Hei og god tirsdags morgen.
Jeg satser alt på at dette skal bli et fint år.
Både på den ene og andre måten.
:o)

Når det gjelder fyrverkeri er det ikke det jeg har mest bilder av.
Måtte hele to år tilbake for å finne noe som kunne minne om en rakett.

I år var vi riktignok på plass for å se på det store fyrverkeriet her i byen.
Men så var det så mye regn og tåke at vi ikke så noen som helst.
Hørte bare smellene og så et svakt lysglimt innimellom.
Litt nedtur kanskje, men det gikk fort over.

Jeg er livredd raketter.
 Har hatt mer enn nok med å passe på
unger og bikkjer og meg selv i de minutene det pågår.
Igrunnen synes jeg det er noe tull å bruke så mye penger på dette her.
Er det virkelig verdt det??

Uansett smell eller ikke ..
Håper alle får et godt nyttår og at noen ønsker og drømmer bli oppfylt
i løpet av dette året som ligger der så fint og ubrukt foran oss.

 

10 kommentarer
    1. liker å se på rakketer men helst på avstand,her inne i bygda kan det være 1 eller 2 å se så vi får ike mulighet til å bli redde .I år derimot var vi i Ørsta og jeg krympet meg for hver smell jeg hørte:))men flott det var det,og bortkasta penger det er det også

    2. Jeg er heller ikke så veldig glad i raketter, og er egentlig happy for å kunne stå inne å se på. Jeg har nok fått nok av å hoppe å sprette for å unngå alskens små knallerter og fuuuusere, som har kommet fykende langs bakken. I år kunne jeg stå “inne” på balkongen, og det var veldig greit :o))

    3. Fyrverkeri ska hanteras med förstånd, helst av experter, tycker jag.. så många olyckor som händer runt Nyår bara för folk är oaktsamma .. Ljuslyktor är fint och jag hoppas det blir fler av de där framöver… men din bild är så himla fin på fyrverkeriet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg