Tirsdagstema – hjul

Tirsdag allerede .. jeg går litt surr i dagene her.
Men her her iallefall mitt bidrag til ukas tirsdagstema.

Det var enorm forskjell på flo og fjære på Phi Phi Island i Thailand.
Jeg skjønner at de ikke reagerte da vannet forsvant
før tsunamien slo inn over dem og katastrofen var et faktum.
Det er helt normalt at sjøen forsvinner fra tid til annen.
Det var faktisk litt skummelt, synes jeg, da vi var her noen år etter
og visste at det var slik det starta.

Det ble et problem for turistene som skulle i land.
Da måtte de ta kjøretøy med
HJUL
til hjelp for å få dem trygt inn til hotellet.
Overgangen fra luksusbåtene til dette fremkomstmiddelet
var nok litt i tøffeste laget for noen ..

Andres hjul kan du studere her:

:o)

4 kommentarer
    1. Flotte bilder :o)) Søsteren min gifter seg om noen dager, og bryllupsreisen deres går til Thailand.. Tenker hun gleder seg til å komme ned i varmen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg