Morgenstemning

En kan vel ikke få annet enn positive vibber av dette synes på morrakvisten.
Sånn så det ut i dag morges kl. 8 da jeg var nede for å hente barnebarnet mitt.
Ikke mye som minner om julestemning, men værgudene er jo ganske snille med oss,
selv om jeg tror de har tatt feil av årstiden.

Jeg passer barnebarn.
Siden jeg skulle ha jobba kveldsvakt de første dagene denne uka,
lovet jeg å passe ho for lenge siden.
Mora var så redd ho skulle bli den eneste ungen i barnehagen.
Siden jeg nå ikke skal på jobb likevel så skal ho overnatte hos oss til i morra.
Altså har jeg to hele dager sammen med verdens skjønneste jente.

Adriana og mormor ønsker dere en fin dag!
:o))

7 kommentarer
    1. Nydelig jente, jeg skal avgårde til din kant imorgen og håper på fint vær. Og bildene dine er jo bare til å bli glad av.:)
      Ha en koselig dag :))

    2. Hun var utrolig søt da, og skjønner godt at du koser deg i lag med henne. Flotte bilder, og her er det også bare is og ikke snø fortsatt. Men nå er det bare 4 dager til vi reiser til Beitostølen, og der er det 55-65 cm. og 4 – 5 minusgrader for tiden, håper det fortsetter.
      Snart jul og fri – skal bli deillig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg