Wroclaw, Polen – by night

Jeg elsker å gå rundt og kikke når jeg er på tur.
Det være seg i en by eller andre plasser en drar på ferie.
Merkelig det der. Jeg får vel nesten aldri beveget meg så mye som når jeg er på tur.
Her hjemme går en det en strengt tatt er nødt til, på tur med bikkja, en søndagstur i ny og ne.
 Bilen står jo så lagelig plassert rett utenfor!
Selvsagt tusler en litt rundt i sentrum også, men ikke helt på samme måte,
det blir mer sånn fra den ene butikken til den andre for å få fatt i det en trenger.

Byen vår er sikkert også fin i julestasen.
 
Selv har jeg faktisk ikke har vært der på kveldstid bare for å nyte pynten og julestemingen.
Og aldri har jeg tatt bilder av det heller .. merkelig ..

4 kommentarer
    1. Tror det er slik med oss alle, det som er der ute er nytt, spennende – og man er i en annen modus enn når man er her hjemme. Her handler ting om å bli ferdig.. ute er det å oppleve og nyte:) Søndags klem fra her:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg