Juleblomstene mine ..

På to uker har de grodd fra seg selv disse her ..
så når vi sto opp i dag så lå de langflate over spisebordet. Ikke noe koselig syn.
Og ikke fatter jeg hvorfor de hadde så hastverk med å bli store heller!
Normalt har de bare grodd litt hver uke og stått fine og rette og i full blomst,
sånn rett rundt julaften.

Føler meg litt bedre i dag! :o)
Det betyr at jeg ikke har tenkt å tilbringe denne dagen inne i dette huset.
Burde nok ha rydda frem diverse adventsting, men de løper jo ikke avgårde heller.
Jeg bare ut å se noe annet i dag, sånn er det med den saken!

Vi skal spise middag hos svigers.
De er jo vant til syke barnebarn så de tåler sikkert ei halvsyk svigerdatter også.
Gleder meg. Det er en stund siden vi har sett de nå,
for de har vært på ferie/rundreise i Tyrkia.
Dermed har de sikkert masse å fortelle også,
så dette kan bli en koselig ettermiddag.

Go’ lørdag til dere.
Og takk for all trøst og gode råd.
:o)

8 kommentarer
    1. Dette skjedde med mine amaryllis ifjor, så iår tror jeg at jeg bare kjøper avskårne. De er jo så vakre! Fint at du er i bedre form idag, ønsker deg en toppers lørdag 🙂

    2. God formiddag er heller ikke særlig flink med blomster men det var godt å høre at du føler deg litt bedre:) ha en koselig dag 🙂

    3. Så fint at du føler deg bedre,og bli bendt bort på middag er jo alltid koselig.Ergelig med de blomstene,det samme skjedde med mine et år,jeg tror de sto for varmt og derfor vokste altfor fort.Har satt de et litt kjøligere sted etter det og da er de flotte når jula kommer.Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg