Torsdagstema # 16 – I like

Siste rest av sommer vil liksom ikke helt slippe taket her hos oss i år.
Vi har hatt frost en natt, og det var det.

Det finnes optimister
som gleder seg til at det skal bli vinter,

slik at de kan begynne å glede seg
til at det skal bli sommer.
~
Frejlif Olsen ~

Jeg tilhører nok ikke helt denne rasen over her.
Er mer der at jeg kan ha sommer og sol hele tiden, hele året gjennom.
Men da bor jeg altså på feil plass så dermed er det om å gjøre
å overleve her en liksom er plassert.
For å emigrere på fast basis er ikke et alternativ.
Til det har vi det for godt i Norge.

.. og snart er det helg – igjen!
;o)

6 kommentarer
    1. Det är bara att inse att växtsäsongen är över för detta år. Fast den har varit ovanligt lång!
      Man får glädjas åt det lilla – säger jag som inte heller gillar vintern. 🙂

    2. Et fint bilde:))ser att noen sommerblomster har satt nye knopper hos meg også,dei får nok ikke sprunget ut for vinteren nermer seg,vi har ikke frost men snøen kom svært langt ned i fjella i dag

    3. Du tar så utrolig mange flotte bilder!!
      Jeg også liker sommer best. Er ikke så glad i å fryse.. (ett lite paradoks da at jeg driver å bader ute om vinteren..he he…Men bading er bading!! )

    4. Hei
      Håper formen er sånn passe:) jeg er en av de som liker årstidene etter å ha bodd i varmen i et år,på det varmeste om sommeren satt jeg for det meste inne i air condition. Men det er deilig med et avbrekk o vinteren eller det beste for noen er sommeren i norge og vinteren i varmen,men må nok si meg enig med at vi har det alt for godt her hjemme til å emigrere så er det dette med familie da barnebarn og slikt ikke bare å reise fra de heller synes jeg:)
      ønsker deg en god dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg