Torsdagstema # 14 – I like

God morgen alle sammen. ;o)

Jeg liker høstsola, den klare lufta og fargene på denne årstiden.
Når vi ikke er innhyllet i tåke da, og det har vi dessverre vært en del i det siste.
Men da er det om å gjøre å få med seg de fine øyeblikkene,
som et lite solglimt sist søndag for eksempel.

Jeg liker også byen jeg bor i.
Kunne faktisk ikke tenke meg å bodd en annen plass jeg,
om jeg ikke skulle ha emigrert til et varmere land.
Men det kan en vel igrunnen ikke,
når resten av slekta bor igjen
her oppe i kalde Norge.

Flere av torsdagens I like bilder finner du her:

9 kommentarer
    1. Hei
      Kristiansand er en flott by, jeg liker godt å besøke byen når vi skal på handletur. Men er jo ikke helt kjent ettersom jeg husker har du nevnt at du liker innvandrerbutikker det gjør jeg også eller som jeg kaller de “jalla” butikker de er spennende og jeg kjøper som regel krydder og te . Men har ikke peiling på hvor de ligger i Kristiansand ?Ha en god kveld:)
      Bildene dine er flotte som alltid.

    2. Jo hösten är fin om det inte är så grått som det varit hos mig den sista månaden. Idag har solen äntligen kommit och nu kommer jag att ta kameran med mig ut i eftermidda. Dina foton är vackra till tusen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg