Kjempetrøtt kjærring og tåkete, grå dag

God søndag der ute. Her har det vært litt bloggtørke i det siste. Merkelig, for jeg har igrunnen en del jeg kunne skrevet om, men det får bare være til det løsner litt ..

Dagen i dag er grå og trist som hele uka har vært. Vi kan fortsatt se de nærmeste husene, men ikke så mye mer heller. Store planer for dagen har vi ikke. Vi må ned i båten og ta ut stolene, sånn at den er helt klar for å tas på land. Fikk melding på fredag, fra han som har den jobben. Han lurte på om de fortsatt skulle ha den i vinteropplag, eller om den bare skulle ligge der ved brygga. Vi drøyer og drøyer, men nå må vi vel bare innse at båtsesongen er over for i år.

Ellers skal jeg på jobb kl. 17. Siste kveldsvakt i denne omgang. For jeg er satt på dagtid fra mandag, pga. kursing i nytt produksjonssystem. Håper denne trøttheten forsvinner innnen det begynner, for hvis ikke så har jeg et stort problem ..

Jeg kommer plutselig tilbake! Imens får dere nyte siste rest av denne helga.

:o)

6 kommentarer
    1. Anne Marie: Vi fikk nå en tur ut langs sjøkanten i sentrum. Bytur på bikkja i dag med andre ord. ;o) Men det er ikke så vel at jeg har fridag i morra. Jeg skal rett på normal arbeidstid igjen, begynner 8.30! Blir en enda mer trøttsom dag. Og tirsdag skal jeg på kurs. :o) Glad det ikke er rett fra kveldsvakt til kurs, så det kunne altså vært verre.

    2. Vært en totalt innesøndag her også, tåke, grått – litt trøtte og uten energi. Etter frokost ble det rett i sengen med dyne, puser, te på både gubben og meg – og vi hadde høytlesning, det var utrolig koselig, og til slutt sovnet vist begge – så nå ble dette en riktig sløve dag, men som deg.. jeg håper på mer energi, tror bare en må bestemme seg for at en skal ha det… eller kanskje ikke..;) Håper du får en god vakt – og gleder deg til mandagsfri:)

    3. vi hadde samme tåka i dag morges,heldigvis klarnet det opp og nå har vi sett solen i fjellsida:))
      håper du får igjen energien,ikke gøy å gå rundt og være trøtt nei

    4. Her i Sirdal skinner solen litt idag så det blir en liten tur ut på meg:) ønsker deg en fin kveldsvakt og håper du får det litt bedre med denne irriterende trøttheten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg