Mandagstema uke 44 – skummelt

Her i huset har vi ikke noe forhold til Halloween.
Og siden bildene mine stort sett er koselige og idylliske
har jeg leita noe veldig for å finne noe som kunne betegnes som skummelt.

Valget falt på disse!
Bildet er tatt i en krokodillepark i Gambia.
Det lå slike “grønnkledde” dyr overalt nede i vannkanten, helt stille.
Jeg var helt sikker på at de var utstoppa, av plast eller iallefall fake på et vis.
Helt til vi kasta ut noe fisk – da ble det liv i gørra!

Det aller skumleste var vel at de faktisk rusla rundt der fritt.
Mens vi var der var det et stort beist som tok seg inn på naboeiendommen.
Der flere kvinner og barn jobba i åkeren.
Ikke vet jeg, men det forundrer meg ikke om det i løpet av året
forsvinner noen innbyggere på dette viset ..

Flere skumle bilder finner du her:

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg