Fin dag og koselig besøk

Har hatt en flott dag. Både på jobb og etterpå. Henta snuppa da jeg var ferdig på jobb og leverte ho hjemme litt før kl. 20. Det var bare en utrolig følelse å bli “overfalt” av en overlykkelig unge i barnehagen. Ho kasta seg rundt halsen min og var så glad for at mormor kom og henta ..

Om du lurer på hva vi holder på med her på puffen, så er vi altså på båttur .. Det er ikke noe i veien med fantasien her i gården. Og bagasje hadde vi også. Ei plastkasse full av ting og tang, som mormor måtte holde godt på, sånn at det ikke ramla i vannet.

De fantastiske hvite knestrømpene jeg har på er støttestrømper. Bestilte de fra et firma i Sverige for noen dager siden og de kom i posten i går. Men tror igrunnen ikke akkurat dette paret hjelper for noe som helst. Kjennes ikke ut som om det er noen støtte i de, selv om de var vanskelige nok å få på! Satser på at stayups’en som kom i samme pakke er mer brukbare .. de ser iallefall adskillig bedre ut, tilnærma sexy vil jeg påstå. Mens denne her elendigheta mest av alt minner om en formsydd støttebandasje. Hjelper på selvfølelsen dette her gitt! Og enda bedre blir det jo om de rett og slett ikke har noen funksjon i det hele tatt.

Håper dere har hatt en fin dag der ute. Nå er det tid for å forflytte seg ned i kjellerstua, se om det er noe brukbart på tv og se hvor lenge drømmemannen klarer å holde seg våken i dag. Jeg skal iallefall klare å lure meg inn i armkroken for en liten stund, før han sovner.

:o)

10 kommentarer
    1. Grete: De jeg har kjøpt der kosta det iallefall. Men det var da jeg hadde operert og trengte masse støtte så ikke alle årene skulle tyte ut med en gang. Hehe .. og har fått beskjed om å fortsette å bruke disse her, pga. lymfødemet, men jeg synder litt. Veldig. Det er så varmt og klamt og ekkelt for tia.

    2. Alternativet å klippe av seg tåa er vel ikke aktuellt nei …var de så dyre som 700? de jeg kjøpte har jeg hatt veldig lenge så jeg husker ikke prisen, brukte dem mye en periode, men nå har det heldigvis gitt seg med de krampene og uroen til daglig, men på flyreiser bruker jeg dem.

    3. Grete: De støttestrømpene på apoteket har jeg også. Men jeg må jo helst ha dem “helt opp” og med støtte 2, eller hva det heter, og de er SYKT dyre. Noe over 700 pr. par!! Og ikke holder de bra heller, iallefall ikke i tåa. Så derfor fant jeg noen uten tå her, men de imponerte altså ikke ..

    4. Så koselig. Håper der hadde en hyggelig kveld da. Så heldg du er som kan krype inn i armkroken til Drømmemannen etter en lang dag.

    5. Da har jeg vert igjennom de siste bloggene du har skrevet siden sist jeg satt her. Det er utrolig fint å lese at dagene i vertfall tilsynelatende er bedre og at du får mer søvn. Jeg tar selv innsovningstabletter får bedre søvn, men kunne ønske jeg slapp. Uten de får jeg ikke den dype søvnen og føler jeg aldri er uthvilt, men våkner mange ganger i løpet av natten, med tablettene sover jeg litt flere timer i strekk. Er utrolig slitsom og være underskudd på søvn hele tiden.
      Leste dine 7 opplevelser, utrolig artige å lese og jeg humrer litt når jeg ser for meg situasjonene 😉 Håper på gode dager framover 😉

    6. Din dag høres betraktelig bedre ut enn min 🙂 savner gubben og kroppen er bare noe skit…
      Jeg har prøvd støttestrømpene på apoteket på mine urolig ben, men de hjelper ikke for deg kanskje?
      Ha ei god natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg