Vest-Agder Museum: “Bygaden”

Vi var på Vest-Agder Museum i går.
Uten hund vel og merke. Været var fint, og vi hadde forventa at det var litt folk her
i beste turtid en søndag i oktober. Men den gang ei. Vi var omtrent aleine.
Et par stykker som lufta hundene,
et par og en familie med barn var de eneste vi møtte. Merkelig igrunnen.

Jeg har ikke satt mine bein der på en hel liten evighet.
Sannsynligvis mellom 20 og 30 år siden sist.
Så det var gøy å tusle rundt der mellom de gamle husene.
Siden jeg vokste opp i den såkalte Posebyen i Kristiansand,
så kjenner jeg faktisk igjen noen av byggverkene som står her inne.
Så gammel er altså jeg blitt!!
Vet ikke helt om de er et godt eller dårlig tegn.

Mer info om Vest-Agder Museum finner du HER
og bildene mine fra avdeling “Setesdal” er i dette innlegget.

7 kommentarer

Siste innlegg