Gift med et gjenferd?

Se på dette bildet. Det er tatt for to og et halvt år siden da vi var på tur med bikkja. Da jeg så gjennom bildene hjemme ble det nesten litt skummelt ..

Hvorfor er drømmemannen gjennomsiktig?

Jeg har ikke behandlet det i noe redigeringsprogram, kun lagt på skyggene rundt kanten i dag. Normalt er jeg ikke overtroisk,  tror ikke på spøkelser og gjenferd, forvarsler og andre uforklarlige hendelse. Men må innrømme at etter jeg fikk sett bildet gikk jeg rundt med en litt ekkel smak i munnen og mange rare tanker … Betydde dette at jeg kom til å miste mannen, var det et såkalt forvarsel?

Vel, drømmemannen lever i beste velgående enda han. Ikke er han spesielt sykelig heller. ;o)

17 kommentarer
    1. Mobilkameraer og kompaktkameraer kompenserer ofte for dårlige lysforhold med å forlenge lukkertida og/eller øke iso-en. Ved førstnevnte kan man få slike bivirkninger. Rare greier i alle fall. 🙂

    2. Med andre ord: Jeg har ikke bevisst gjort noe .. det er tatt med et mobilkamera uten noen innstillinger. Har tatt mange solnedgangsbilder, men aldri har jeg sett noen som dette.

    3. Du har nok brukt lang lukkertid for å oppnå denne effekten. Vi ser på sjøen gjennom mannen at den ikke er lik sjøen rundt heller. Effekten ble artig/skremmende, alt etter som, men det har nok sin naturlige forklaring i kamerainnstillingene, enten du bevisst har valgt lang lukkertid eller kameraet har valgt det for deg (autoinnstilling).

    4. Noen ganger blir bilder slik av en uforklarlig grunn….Men synes bildet var litt “artig”(om man kan si det) for jeg liker slike bilder med litt uvanlige “effekter”. Godt alt er bra med mannen : )

    5. Kanskje han egentlig bare finnes i din fantasi ?? hehe neida, det er nok bare solstrålene, men litt spesiellt det er sant ! Ny header også i dag, følte du deg litt som barken kanskje ? :))

    6. Må si som Victoria – tror det er solstråler 😉 Har tatt noen sånne bilder selv, men da har det vært bevisst. Men et utrolig kult bilde uansett 🙂

    7. Jeg er nok overtroisk 😛 hihi, jeg tror på sånne ting som gjenferd 😛 haha ! Høres litt rart ut men 🙂
      Stilig bilde, men også litt skummelt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg