Elsk meg mest – når jeg fortjener det minst

 Jeg har hatt en drittdag, rett og slett, en sånn skikkelig snørr-og-tårer-dag.
Har ikke engang lyst til å være sammen med meg selv for tia,
så jeg kan levende forestille hvordan det må oppleves for andre.
Likevel kommer drømmemannen med blomster til meg!
Så grein jeg likegodt litt for det også ..

Har ikke bare sittet her og sutra hele dagen.
Det kan man jo gjøre hvor som helst igrunnen, og jeg gjorde det på hytta.
Har nemlig vært en flott høstdag her i sør, og da bør en jo benytte seg av det.
Til tross for at selvfølelsen og humøret tydeligvis har avgått ved døden.

I morra kommer en ny dag – og den blir sikkert bedre.

6 kommentarer
    1. Så skjønn du er 😉 Føler med deg, og er så glad for at du har blitt “sett” av din kjære.
      God helg videre;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg