No. 1 – butikken med de mange fristelser

En flott dag her hos oss – værmessig iallefall.
Verre med humøret, selv med gode venner og verdens beste mann i nærheten.
Men noen ganger er det bare sånn ..

Har vært på jentetur i byen.
Kafébesøk og kaffelatte så det nesten tyter ut av ørene.
Shopping ble det heller dårlig med, ikke en gang en bitteliten depresjonsshopping.

Det er mye fint i butikkene nå.
Mange fristelser, både i form av klær og ting til huset.
Men shoppingånden er helt fraværende, såpass at det nesten er litt skummelt.
Men den kommer garantert tilbake, trenger sikkert ikke bekymre meg for det!

Noe som overhodet ikke frista var dette.
Det skulle vært ulovlig å selge juleting før 1. desember.
HJELP!!

5 kommentarer
    1. Shopping shopping :))
      Julestjerner er alt for tildig, helt enig, men jeg har kjøpt bittelitt julestoff i dag, men det må jo kjøpes tidlig skal det bli ferdig før jul 🙂

    2. Var nettopp innom den butikken. Skulle bare se, heldivis er det gratis. Kunne gått “bananas”i den butikken.
      Vil bare eie mitt eget først for da er det lettere å finne stilen. Tror du har god smak da 😉
      Ønsker deg en fin kveld , og håper formen din snart blir bedre .

    3. Oj julestjerner nååååå,det har jeg ikke sett før i oktober,helt enig med deg det er mye for tidlig for juleting i oktober.
      Nr1 butikken derimot fristet:))mye flott,alikavel det er ikke mulig å kjøpe alt mann liker.Ha en fin lørdagskveld

    4. Den butikken skulle gjerne ha besøkt…. Da måtte jeg nok bæres ut igjen, for jeg hadde nok ikke gått frivillig ut igjen med det første, hehehe :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg