Lei av bytilværelsen og skyhøye boliglån?


Alle foto: www.SimonDale.net, creative commons

Gjør som Simon Dale i Wales.
Ta med familien, flytt ut på landet og bygg ditt eget hus.

Jeg måtte bare vise dette huset til dere.
Noe så fantastisk. Ja, jeg kunne jo rett og slett ha flytta inn her på dagen jeg.
Om jeg fikk det fiks ferdig vel og merke.
Greit nok at jeg liker å pusse opp og ha noe på gang rett som det er,
men å starte med et prosjekt som dette hadde nok blitt hakket for mye.
Både for meg, og ikke minst drømmemannen.

Mer om dette fantastiske byggeprosjektet finner du her:
http://www.simondale.net/house/index.htm

5 kommentarer
    1. Jeg gjorde det for ca 10 år siden.Flyttet fra en rådyr sentralt beliggende leilighet og ut på landet.Har ikke angret ett sekund.Det er barnevenlig,oversiktlig på skolen,nesten ikke naboer og ingen av dem “ubehagelig” nær,sjølinje rett nedenfor huset (ca 10m) på forsiden og på baksiden nydelig natur rett utenfor døren.Og det beste av alt,all denne velstanden koster ikke skjorta.
      Jeg forstår bare ikke hvorfor ikke flere gjør som jeg,særlig de med små (og litt større) barn.
      Hilsen synskepeggy.

    2. Wow, for et hus! Det er tatt i Nordsjøen fra Oseberg Feltsenter, der jeg jobber. Får med meg noen flotte soloppganger og solnedganger her ute. Liker godt bildet ditt fra himmelsk også, spesiellt fargene. =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg