Ny dag – nye muligheter?

Tja .. ikke det at jeg ser så alt for mange muligheter her jeg sitter. Jeg har faktisk ikke vært ute av døra siden søndag da vi dro hjem fra hytta. Bortsett fra å inn og ut til legen og apoteket tre ganger. Skikkelig givende dager med andre ord. Ikke føler jeg meg noe bedre heller, men det må vel snart snu nå?

I dag er det nesten fint vær og sol her. Jeg får så lyst til å ut og ta noen bilder. Føles som en evighet siden jeg fotograferte sist, og det er noe jeg faktisk gjør nesten hver eneste dag. Enten med kamera eller mobilen. Har alltid et eller annet med meg som kan brukes til å ta bilder med. For tenke om det dukka opp et godt motiv som jeg ikke fikk med meg ..

Strikkinga går sakte men sikkert fremover. Tror ikke helt jeg visste hva jeg gjorde når jeg la opp over 500 masker på pinne 2.5, tenkte bare at det var en barnekjole, og det burde jo gå kjapt! Det tar en syk liten evighet å komme rundt, men nå begynner jeg å felle av litt, så da går det nok lettere videre oppover.

Forresten så trekker jeg tilbake det der med at det er fint vær her. Nå regner det nemlig som bare det – igjen! Men sola skinner faktisk litt den også, bare sånn at vi ikke skal miste helt motet sikkert. For så mye regn som vi har hatt i det siste så røyner det nok på for de aller fleste vil jeg tro. Enten de vil innrømme det eller ei.

Jeg ønsker meg så veldig litt bedre helse og fint vær .. Er det så utrolig mye forlangt da?

6 kommentarer
    1. fruensvilje: Nok regn og nok sykdom for mange år her ja! Kjolen ser foreløpig litt snål ut, men det kommer seg nok etterhvert skal du se! :o) Var jo litt gøy også dette her, spesielt nå som det bare er halvparten så mange masker. Går jo kjempefort å komme rundt en omgang.

    2. synes ikke det var så mye forlangt eg,det burde holde med regn for en stund no og jammen har du vært syk lenge nok også,jeg har jo vært frisk i mange dager allerede.
      Det var mange masker men kjolen blir helt sikker kjempefin

    3. ingermidtilivet: Takk for det. Etter denne foldekanten så går det jo superfort igrunnen. Enn så lenge.
      Pleie meg selv .. jeg er forferdelig lei av det der akkurat nå. Har lyst å ut, finne på noe, omgås andre mennesker, oppleve noe. Dette her er drittkjedelig i lengda igrunnen og nå synes jeg det har vart lenge nok. For en god stund fremover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg