Veien hjem etter endt kveldsvakt


Fra brygga på Myren gård, venter på skyssen hjem ..
danskebåten til venstre i bildet, Odderøya med månen over til høyre


Snart hjemme ..


Vi har kanskje ikke hatt så mange fine sommerdager her ute i år,
men mange flotte kvelder og solnedganger har det blitt.



Disse bildene er fra onsdag, da Norge fortsatt var det trygge, fine, lille landet vårt ..
fint er det jo enda, vi må bare komme oss litt over sjokket for å kunne nyte det igjen.

For oss som ikke hadde noen som var involverte i helgas hendelser,
for oss som ikke direkte mista noen,
kommer nok hverdagen til å bli normal igjen. Etterhvert.

Turen hjem de siste dagene, for meg personlig, har ikke sett så idyllisk ut. Ja, jeg vet igrunnen ikke hvordan himmelen eller sjøen eller noen ting har sett ut. Skal jeg være helt ærlig. Jeg har hatt nok med å se gjennom mine egne tårer på veien hjem. Jeg som bare jobber i media, jeg har ikke direkte kontakt med dette her. Egentlig. Men jeg har såpass “kontakt” med det at det ikke føles bra. Det føles rett og slett som et lite helvete å sitte på jobb disse timene. Men det går nok over igjen.

Det er verre med alle de andre ..

3 kommentarer
    1. Du beskriver det i hvertfall flott! Og dette er jo noe som berører alt for mange av oss.
      I min datters klasse er det en tom stol til høsten,
      fordi hun ønsket å vise verden at alle kan gjøre en forskjell.
      Livet vil igjen komme tilbake, sorg vil lette og igjen kan vi le uten at det føles feil.
      Min datter har bursdag i dag, det er en merkelig dag for oss begge..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg