Yeah!!! Sol og blå himmel så langt du kan se!

Endelig, endelig noe som ser ut som sommer!! Det begynte igrunnen i går, rett før jeg skulle på jobb. Tenke seg til noe så kjipt da. Har sittet her i flere uker i vind og regn, så kommer finværet med kveldsvakta mi. Men vi rakk i det minste å spise en fortreffelig makrellmiddag ute på terrassen før jeg måtte avgårde.

Bildene her taler vel for seg. Jeg skal bare bestille en
togbillett til poden, sånn at jeg kan få han hjem til onsdag, så
skal jeg ut. Ut i sola og prøveligge solsenga for en gangs skyld. Litt i det minste. Til det blir for varmt. For det tror jeg nesten det kan bli i dag. Det er jo omtrent ikke et vindpust ute. Iallefall ikke
på min terrasse. :o)

Synes det er litt merkelig det der med hjemreise for ungen. Rederiet kjøper både taxi og flybillett om du reiser på den måten, men han som heller vil ta tog må legge ut selv og få det tilbake igjen. Etterhvert. Men han har jo ikke fått første lønning enda, og hadde bare nok til taxien.

Det er ikke det at han har flyskrekk eller noe sånn. Men med toget kom han kjappere hjem .. og nei, det er nok ikke mora som trekker, men den skjønne kjæresten han har vært sammen med i over halvannet år. Toget er faktisk her et par timer før flyet går fra Stavanger. Så da så.

Dessuten er det jo mye lettere å ta tog. En slipper å møte opp så lenge i forveien og slipper å sjekke inn bagasjen. Åsså er jo jernbanestasjonen her i midt i sentrum, så en kommer dit en skal uten for mange omveier. Og neida, jeg trengte ikke møte opp når toget kom, det skulle Natalie. Men de ville gjerne ha skyss ut til hytta når drømmemannen var ferdig på jobb.

Sånn – nå er det bikinitid!! Jaggu godt jeg er aleine her ..

:o)

8 kommentarer
    1. Er visstnok sol ute her idag også, men jeg sitter her på kontoret og sliter (!).
      Hvorfor rederiet ikke kunne betale for togreisen hans er at de har ikke akonto med NSB. Når det gjelder flyreiser så bestiller vi disse gjennom et byrå og de sender faktura. Så da så, det er det jeg driver med dagen lang. Men så fort vi får reiseregninger fra gutta våre blir pengene overført til kontoen deres. Kos deg med sola i bikini. Fargen min forsvinner litt hver dag i dusjen for her er det ikke mye etterfylling. Vel, sola titter visst frem litt idag, men hva hjelper det meg.

    2. Koooos!!!!! Heldige dere er som har sol.. send litt av den til oss da.. hihihi.. vi trudde vi fikk sol i dag vi og, men den er ikke her enda ivertfall..
      Bildet var nydelig, kose deg masse og nyt dagen.

    3. Sola skinner og himmelen er blå i Oslo oxo, så nå er det bare å krysse fingrene for at det fortsetter en god stund videre. For om to dager er det ferie for denne damen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg