Lader opp til kveldsskiftene

Kjenner på meg at det blir en sløv dag i dag. Jeg skal på jobb i kveld, og jeg er alltid like redd for at det ikke skal gå bra, at jeg skal bli kjempetrøtt og ikke helt klare å følge med mot deadline. Men de to kveldene jeg har jobba i sommer gikk jo likevel helt greit. Det er nok bare redselen for å ikke være god nok som slår inn for fullt. Arbeidsdagene går derimot helt greit. Tror nesten jeg er der jeg var før jeg ble sykmeldt for snart et år siden.

Jeg er som sagt fortsatt 40% sykmeldt. På en måte tror jeg ikke det hadde vært helt nødvendig, men på samme tid kjenner jeg nå at jeg blir mer og mer oppegående for hver dag som går. Selv uten solas styrkende stråler og gode varme. Jeg merker omtrent hvordan batteriene blir lada, og de blir heller ikke utlada sånn øyeblikkelig om jeg finner på noen sprell. Det er en ubeskrivelig god følelse!!

Det blir noen hektiske kvelder en uke fremover nå. Jeg skal jobbe mye, kanskje litt for mye, i strekk. Men jeg håper det skal gå bra. Blir jo bare en liten forsmak på the real life som starter i slutten av august.

Jeg skal ikke jobbe mer enn tre dager i uka egentlig. Bare de dagene har klumpa seg litt sammen på en måte. Jeg har fem kveldsvakter igjen og så er jeg ferdig på jobb tirsdag kveld. Blir rett og slett nesten ei halv uke ekstra “ferie”. Men det er mulig jeg trenger det for å komme meg etter dette kveldsskiftet. Selv om jeg ikke helt kan se at det skal bli så veldig stressende. Avisen er jo så tynn at det nesten er en vits for tia. Det er kjempeflaut å si at en jobber der. Tenk de stakkars folkene som abbonerer på dette her, de får jo ikke akkurat sommerrabatt, selv om blekka er en skygge av seg selv gjennom de fleste av sommerukene ..

Været her er det samme kjipe som vi har hatt en stund nå. Ja, igrunnen alt for lenge spør du meg. Men det regner heldigvis ikke. Det virker som om sola prøver å trenge seg gjennom skylaget, uten spesielt stort hell til nå. Håper den ikke bare gir opp!! I morra har de faktsik meldt fint vær, før det igjen skal bli mer regn ..

Jaja, det var de der små lyspunktene en skulle fokusere på! Som det at vi fikk makrell av ungene i nabohytta. Makrell fiska rett utenfor vår egen brygge. Det er sommermat det! Gleder meg allerede.

:o)

1 kommentar
    1. God morgen fra grå og regntung Nord Norge. Her i er det ikke mye å skryte av når vi snakker om været. I går bøttet det ned i ca 5 minutter. Temperaturen var god. Så man kunne tro at det skulle komme tordenvær. Jeg mener bestemt at jeg hørte det buldret litt.
      I dag er det fortsettelse fra i går. Jeg synes at sommeren har ikke vært så lenge her i nord. Håper ennå at vi får litt til av varme og sol. Du får kose deg videre.
      Blogger klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg