Opplada batterier og mye bedre dager

Årets aller første skikkelig sommerdag hadde vi i går. Sol og blå himmel så langt du kunne se. Ispedd noen myke, hvite sommerskyer som igrunnen bare var litt deilige når de skygga for sola. I små porsjoner vel og merke.

Jeg har hatt en liten “prøveferie”. Fri fra fredag til og med tirsdag. Forsøkte å la den vare enda en dag, men i dag trengte de meg på jobb. Det er jo litt godt det også da. At en er til nytte for noe. Uansett, disse dagene var noe som gjorde godt for både kropp og sjel.

Batteriene begynner å lades igjen. Beina er tålig bra etter behandligen på mandag, jeg har fortsatt ikke heteturer og sover godt om nettene. Får bare håpe det fortsetter på dette viset, for nå ser det igrunnen ganske så lyst ut dette livet mitt. Det som jeg var så lei av for noen måneder tilbake. Som bare var et helsikens ork og hadde vært det veldig, veldig lenge.

Det er jo utrolig godt at det ikke bare går an å sette seg ned å dø sånn på trass. Selv om det er litt vanskelig innimellom og egentlig ser ganske helsvart ut. Jeg håpet jo nesten det hadde gått her for en tid tilbake. Men nå er jeg veldig glad for at selv ikke jeg var så sta at det lot seg gjennomføre. For det var jo faktisk lys i enden av denne tunnellen også. Det tok bare litt tid før hormonene ble rista på plass igjen og jeg klarte å se det.

:o)

8 kommentarer

Siste innlegg