Godt kamera på mobilen! :o)













Jeg er kjempefornøyd med kameraet på min nye mobil. Til nå er det det beste kameraet jeg har hatt på en telefon. Bildene blir klare og fine i fargene, og den er kjapp! Så langt et bra kjøp altså. Og etterhvert kommer jeg sikkert til å finne ut av flere greie ting med denne duppedingsen, men for øyeblikket er jeg ei skikkelig sinke på å skrive meldinger og det meste andre som tidligere har foregått her. Kalenderen blant annet. Kommer seg vel etterhvert ..

Har vært i byen i dag. Til lymfedrenasje, kjøpt ei reim til mobilen (den er ikke så god å holde når en skal ta bilde), kjøpt bursdagsgave til drømmemannen, lommebok til meg selv og kikka på alt det jeg kunne ha tenkt meg i butikkene om den lommeboka hadde vært full av penger ..

Jeg har fri i dag og i morra. En liten prøveferie altså! Og værmessig har det vært knall så langt. Her ute i skjærgården er været helt toppers, mens det inne i byen har regnet og var temmelig mørkt. De to siste bildene er tatt nede ved båtplassen, et innover i byen og et utover der jeg kom fra, med få minutters mellomrom. Gjett om vi har hytte på rett plass da?

Turen tilbake ble skikkelig blaut. Men vannet kom ikke fra oven. Det var veldig skvalpete på byfjorden og bølgene slo inn i båten så jeg ble klissblaut før jeg var halvveis. I og med at jeg var aleine kunne jeg jo ikke kline meg inn under vindskjermen heller, sånn for hårsveisens skyld, for jeg måtte jo se hvor jeg kjørte og følge med litt på disse bølgene. Godt det var hjemturen som ble så våt, hadde ikke vært noe gøy å gå rundt i byen på dette viset.

Nå skal vi snart igang med å smøre grønnsåpe ut over terrassen. Det blir, eeeh, spennende? Får bare håpe vi ikke får vår helt egen skøytebane her ute, eller reine skumbadet når det igjen setter igang med å regne. Eller, det kunne jo vært ok muligens, kan jo alltis arrangere skumparty til helga!

:o)

2 kommentarer
    1. Bildene var kjempefine, skulle nesten tro det var tatt med speilrefleks. Lykke til med grønnsåpesmøringen, håper det ikke blir så glatt at det blir knall og fall! Ha en fin kveld:-9

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg