Er blitt øyboer for noen måneder



Og med denne starten så er ikke det så aller verst igrunnen. Selv om jeg ser alt som må, og bør, gjøres hele tiden, over alt. Har med vilje gått ifra terrassevaskeren og høytrykksspyleren hjemme. Bare for at jeg skal klare å ta det litt med ro den første uka i det minste. For jeg vet jo det, at klarer jeg ikke å slappe av innimellom, så blir jeg jo bare liggende. Og det frister jo heller ikke. Men det er ikke så lett å skjønne disse begrensningene kroppen har satt det siste året. Jeg vil jo ikke ha det sånn!

Alle blomstene er også blitt igjen hjemme. Jeg spurte de som skal bo der denne uka om jeg skulle ta med pottene og ampelene, men de ville gjerne ha de der. Kunne vanne de .. både blomster og plen. For det var jo så fint der nå!

Får bare satse på at det er liv i vekstene om en uke til. For da må jeg nok frakte noe av det ut her i det minste. Selv om det må noe nytt til i kassene her også. Jeg finner liksom ikke helt roen her ute før det gror og vokser litt rundt meg. Det er da kosen kommer.

Men akkurat i dag skal jeg ikke gjøre stort. Hadde tenke å klippe plenene, men gressklipperen er ikke helt enig. Så jeg har satt sønnen og drømmemannen på det der prosjektet. Til den er starter i det minste. Jeg orker ikke sånt pell, luring og studering. Jeg vil at alt skal funke med en gang jeg trenger det! Har ikke tålmodighet til dette her tullet.

Ønsker dere ei flott helg. Så dukker jeg nok opp sånn i tide og utide fremover .. og plager vettet av dere med bilder fra terrassen, solnedganger og båtliv på sørlandskysten.

:o)

8 kommentarer
    1. Hei på deg, syntes ikke noe særlig om den kommentarenen fra DOGNING over her selv om du – får jeg håpe – kjenner denne og at det var en dårlig morsomhet.
      Nydelig bilde du hadde av terrassen din, og med det været der kunne jeg ha bodd der forever. Ha en flott ferie på øya di.

    2. Det er ikke lett å være en gammel heks som deg, rynkene kommer, valkene tyter mer og mer, og det fører dessverre til at mannfolkene blir mindre tiltrukket av deg, ditt ekle svin!!!!!
      Så fin blogg du har! Hilsen oss i http://www.dogning.blogg.no :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg