Jeg har vært i Paradis

Er på jobb, etter å ha sovet tre timer i natt. Ikke bra. Så jeg ser igrunnen bare frem til at jeg ikke skal på jobb i morra. Vet ikke hva det var som ble så galt i natt. Bortsett fra at jeg var i syforening i går da. Tåler visst ikke sånne utskeielser lengre. Best å holde seg hjemme, i rolige omgivelser, trygt og godt .. det er bare det at jeg er ikke helt klar for å gå i hi enda! For det er da ikke noe fullverdig liv?

Hadde en kjempekoselig kveld i går. Men etter den søte kløe .. osv.

Jeg var i et paradis. Omtrent. Og det uten kamera! At det går an å være så teit da!! Fikk tatt noen bilder med mobilen, men har ikke sett på de enda. Om de er brukbare, noe som slett ikke er sikkert, så skal dere få se litt etterhvert.

Vi var hos den mest kreative sjela i heile syforeninga. Mange hakk over oss andre, ja egentlig mange hakk over alle de jeg kjenner, og så bor ho jo på den idylliske plassen da. Som hus og hytte i ett. Jeg må definitivt tilbake en gang med medbragt kamera. Det hadde vært morro. Ta bilder både ute og inne og lage et lite “Her bor vi”-innslag på bloggen. Igrunnen burde ho vært med i et eller annet interiørblad.

Jeg kunne ha tusla rundt der i timesvis og bare kikka. Dama har utrolig sans for detaljer og en hage de fleste bare må misunne henne. Men det kommer jo ikke av seg selv. En må ha både plass for å anlegge dette her, tid til å holde det, interesse og ikke minst grønne fingre! Ho har alt!

:o)

2 kommentarer
    1. Høres ut som en plass vi vil se bilder av 🙂 kamera neste gang ja.
      Forstår godt at du blir litt i ulage av en utekveld, det tar tid å bli frisk nok til et sosialt liv.

    2. Oj… det hadde vært morsomt å sett det du hadde sett da 🙂 Ja man finner alltids noen som har ett utrolig deilig hjem/hage etc. Det er som sagt bare fantasien som setter en stopper. Her i nord har det kommet en brukbar temperatur i dag, så vidt litt sol. Ha en fin fin dag videre i sør 🙂
      Blogger klemz Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg