Trøtt i trynet!

God morgen eller noe sånn .. I dag, og forsåvidt i går etter jobb også, så ble jeg bare så utrolig trøtt. Sånn halvveis i koma omtrent. Så her ble det ikke gjort noe som helst på ettermiddagen. Det var så vidt jeg gadd ta den fem minutters kjøreturen for å se på de hyllegreiene jeg fant på finn. Men da drømmemannen spurte om han skulle være med fikk jeg da stabla meg ut i bilen. Og dermed er jeg blitt den stolte eier av møblene i forrige innlegg til den nette sum av 1400 kroner. Skal hente de til mandag.

I går hadde vi 17. mai biffen til middag. For den dagen vi skulle hatt den, da vi to bare skulle sitte stille og rolig her og kose oss med en skikkelig biffmiddag, da havna vi jo litt på galeien egentlig. Middagen jeg i utganspunktet synes var alt for dyr ble byttet ut med middag på Sjøhuset til den nette sum av 1200 kroner! Og det var uten annet drikke enn vann til maten! Tror det er en stund til vi skal spise ute igjen.

I dag får jeg forsøke å samle litt krefter til steinbæringa. Er de virkelig så fine og brukbare til å ha i hagen som han påstår tro? Jaja, det finner vi jo ut i kveld. Men kan ikke si annet enn at jeg kommer til å bli drittsur om det blir bomtur. Fire timers kjøring til ingen nytte liksom? Da kommer jeg garantert ikke til å vise meg fra min beste side!

*GJESP* .. Tror jeg kunne ha sovet ei natt til i samme slengen for å være helt ærlig. Men nå er det jo dagen og da sover jo ikke denne kjærringa. Bare sånn av prinsipp liksom. Uansett hvor trøtt jeg er så legger jeg meg ikke på denne tiden av døgnet. Egentlig hørtes det skrekkelig teit ut når jeg leser det her. Men jeg er fortsatt veldig redd for at den nattesøvnen skal forlate meg igjen, nå som det funker sånn tålig bra, så jeg tar ikke sjansen på å kødde det til på noe vis. Ikke sånn av egen fri vilje jaffal!

Ønsker dere en flott torsdag! Nå er det bare en arbeidsdag til, og så er det helg – igjen! :o)

4 kommentarer
    1. Tenker du er våken no,kanskje du allerede er i ferd med å bære stein:))jeg er spent på resultatet unner dere virkelig å få fine steiner:))
      Vi hadde dyr middag 17 mai i fjord med det var et bufet med varme kalde retter + desert spise så mye en ville.Det dyreste vi har spist ute var i Danmark noen bittesmå poteter mindre enn ett egg og et fiskestykke som var borte på 2 jafs:))deserten trur eg var 3-4 teskjeer av noe søtt,det koster å se pent ut på fatet vist

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg