En regnfull dagen derpå

Her i sør har himmelen åpnet alle slusene på en gang! Så vi var utrolig heldige som fikk det flotte været i går. På selveste 17. mai. Helt mot normalt altså! (Bildet er fra google.no)

Jeg har vært hos legen. Så denne og neste uke skal jeg fortsatt bare jobbe 40%. Etter neste uke mente ho jeg skulle prøve å øke jobbprosenten til 50, altså en halv dag til. En halv dag liksom!! Liker ikke halve dager jeg, så derfor måtte vi møtes på “midten”. Jeg måtte gå en uke til som nå, og så øke til tre dager i uka fra uke 22. Høres greit ut for meg. Håper sjefen går med på mandag, onsdag og torsdag da. Slik at jeg får litt føling med hvordan det er å jobbe to dager etter hverandre. Går det greit er jeg snart tilbake i 100%. Åh, det er bare så ubeskrivelig deilig! Jeg har fått et liv igjen, mitt liv, og det er jammen ikke så verst å være meg for tia! Såpass at jeg ikke ville ha bytta med noen akkurat nå. :o)

Regner med at drømmemannen ville bytta med nesten hvem som helst i dag. Tenker dagen hans på jobb har vært litt hard igrunnen. Dagen derpå. I ordets rette forstand. Men han om det ..

Akkurat nå sitter jeg på jobb og gjør ikke noe som helst fornuftig. Vet ikke hvorfor det er så stille her, men arbeidsoppgavene står liksom ikke i kø. Sånn har det jo alltid vært, innimellom, men det føles bare så veldig bortkasta når jeg kun er her disse to dagene. Da er jeg jo her for å jobbe! Men i dag får jeg jo se på det som sosial trening eller noe, selv om jeg føler jeg er blitt mye flinkere på det der også, etter at jeg begynte å bli litt arbeidsfør igjen.

Nå har jeg iallefall fått ringt til “steinmannen”. Rullesteinene lå i grunnen under huset. Han holder på å grave ut mer kjeller og dette var fyllmassen. De steinene på bildet i annonsen kom fra samme plass, så de er vel tilnærmet like da. I morra tar vi turen til Tonstad, med henger og sønn og masse pågansmot til å bære stein.

Har også avtalt at jeg skal se på noen småmøbler til hytta. De befinner seg heldigvis bare fem minutters kjøring hjemmenfra og jeg fant de også på finn.no, men under “til salgs”. Mye flott der om en bare leiter litt, men også mye dritt! Søppel rett og slett. Utrolig hva folk forsøker å selge istedenfor å kaste det på søpla!

Det jeg trenger av disse er igrunnen bare den vegghylla. Men han solgte bare under ett, så da så .. får se hvordan det ser ut in real og bestemme meg da. I følge drømmemannen trenger vi ikke noe som helst av dette, men jeg er ikke helt enig i det!

;o)

9 kommentarer
    1. fruensvilje: Møblene var fine de. Helt passe til å gli inn i resten av inventaret på hytta. Så joda, jeg raska med meg alle tre jeg, og nå må jeg ommøblere litt der ute for å få plassert de. Ikke engang hylla, som var den jeg i utgangspunktet visste hvor skulle henge, kommer nok til å bli plassert akkruat der. Hehe.

    2. Vi bruker i alle fall 2 timer, og så er det jo 10 minutter lenger til Tonstad, men det kommer vel an på hvem som kjører kanskje? 🙂

    3. Så steinmannen holder til på Tonstad? da kjører du i tilfelle rett forbi mitt hus :))
      De møblene såg jo veldig greie ut til hytta? Mannfolk har ikke rede på slikt vet du, løp og kjøp er mitt motto hihi

    4. Dette hørtes fornuftigt ut att steinen må bort for å få mer høgde i kjelleren:))så dette må være flotte steiner.Jeg likte veldig godt dei møblane du skal se på også:)kunne tenkt meg alle tre eg,lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg