Det regner og regner og regner

Partyet i hagen ble avlyst. Hele greia ble flytte litt lengre ut på landet, i en stor dobbel garasje. Der var det tørt og vindstille og igrunnen funka det helt greit. Tror vi hadde slitt litt her utenfor iallefall, med teltduken som slang veggimellom i vinden, selv om det ikke akkurat regnet i går kveld da.

Overraskelsespartyet ble et stort sjokk for 50-åringen. Ho hadde ikke ant noe, og var igrunnen ikke helt tent på å kjøre helt til Nodeland bare for “å hente en flott gave fra syforeningen” sånn en fredagskveld. Ho kunne få den seinere, noen kunne ta den med en gang de skulle innover til byen, den kunne bare stå der til neste syforening .. hehe. Det var såvidt ho kom!!

Jeg tror ikke jeg skal ha noe party når jeg blir 50 jeg! Igrunnen ikke de to årene før jeg kommer så langt heller. Hater å være midtpunt for noe så jeg har omtrent aldri feiret mine bursdager sånn med pomp og prakt. To år husker jeg, da jeg ble 25 og da jeg ble 40. Det er vel de eneste gangene jeg har feiret meg selv etter at jeg ble for stor for barneselskap og mamma hadde regien.

Hva dagen i dag vil bringe er foreløpig ikke engang på planleggingsstadiet. Hyttehelg skulle de vært, men i dette været forblir vi heller hjemme.

Ha en fin lørdag der ute, enten du har sol eller regn. :o)

14 kommentarer
    1. Uff ja, det har vært litt mørkt her til tider også. Kan jo feire alt vi har å være takknemlig for kanskje? Drømmemenn f.eks :))

    2. Grete: Kan jo feire at en overlevde enda et år .. hehe. Jeg burde kanskje gjøre det i år. For det så jo litt mørkt ut en stund her gitt. Men nå går alt så meget bedre! :o))

    3. Der kom forklaringen på teltet ja, så synd at finveret ikke ville vise seg. Men men vi får ha trua på at det kommer igjen.
      Jeg feira 40 års dagen min og søstra mi sin 40 års dag, utover det så vet jeg ikke helt om det er så mye å feire lenger….

    4. Monica Myrvang Friis: Nope, ikke på dette bildet iallefall. Krøyp endel rundt og tok bilder av blomster og bier og dilldall før i tia. Før digitalkameraenes inntog. Men tror igrunnen jeg har glemt alt det der ..

    5. God morgen 🙂 Her i nord er det vind, men vi blåser ikke vekk akkurat. Temperaturen har krøpet over 10 varme,utrolig. I dag blir det rydde og ordnedag etter turen. Så blir det selvsagt blogging. Ønsker deg fin dag videre
      Blogger klemz Sissel

    6. Regner her også, og vi har også “avlyst” hytteturen i helga. Hørtes artig ut med overraskelsesparty for hun som fylte 50 år, bra at hun kom til selskapet da! Ønsker deg en super helg til tross for regnet! 🙂

    7. Georgine: Vi kan jo ikke få alt det flotte været selv om vi bor på sørlandet! Har jo vært nydelig her i mange uker. Får bare håpe at det ikke VAR sommeren liksom. ;o)

    8. oj, da skulle du vært her for her skinner sola og det ser ut til å bli en kjempeflott helg. Du får ha en fin lørdag uansett hva du finner på.

    9. God morgen 🙂 Her på Tromøya har det ikke begynt å regne ennå, og hehe, for meg er det helt greit om det detter ned hos dere før det rekker meg ;))
      Må bare si at det var fantastisk macro du har i headeren din! Hva har du brukt av objektiv til dette?
      Klem og fin lørdag fra aust-fylket

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg