Dagen derpå ..

Ja så ille som dette over har det nok aldri vært for meg. Men at det er dagen derpå det er det ikke noen tvil om .. Har verken fylleangst eller kvalme, men er temmelig shaky.

Dagens første inntak består av Cola. Ekte god gammeldags sukkerholdig Coca Cola. Den pleier å gjøre underverker på dager som dette. Så da har jeg det vel ikke så ille om litt Cola er kuren, men det er ille nok. Er ikke vant til sånt.

Kvelden i går var kjempe! Alt helt perfekt og vi fant vel ikke senga før nærmere 4. Jeg er definitivt for gammel for dette her kjøret. Men egentlig var det verdt det også!

God morgen forresten, ønsker alle en fin søndag. Min blir helt sikkert bedre etterhvert ..

:o)

5 kommentarer
    1. Jeg skjønner,ja alderen vår spiller nok en rolle her,vi er ikke tenåringer lenger.Jeg merker det selv att jeg blir sliten av for mange mennesker rundt meg.Ønsker da deg en god dag,kos deg masse

    2. fruensvilje: Vet ikke helt om det bare er drikkinga, for jeg drikker normalt ikke mye. Kanskje jeg drikker for lite for sjeldent og rett og slett ikke tåler det? For det er ikke sånn fyllesykeabstinenser som en kunne ha i ungdommen dette her.
      Jeg er bare utslitt. Av folk. Lyder. Musikk. At det skjedde noe liksom .. Kan gå måneder mellom hver gang jeg smaker alkohol, for egentlig så liker jeg verken smaken eller det å “miste kontrollen” .. :o)

    3. God dag så får eg håpe du bedres utover dagen.Slike dagen derpå slipper eg da eg ikke nyter alkohol,skulle jeg ta ett glass blir det med den ene:))Kan huske min siste dagen derpå jeg var 21 år gammel og mor til en baby jeg lovde meg selv att aldrig mere og det har jeg holdt:))

    4. God formiddag :o) Av erfaring så kommer formen etterhvert utover dagen. Jeg har aldrig syntes at Cola har vært noe godt dagen etter… her må det Pepsi for å få sparket i gang systemet :o) Etterfulgt av en god frokost… Egg og bacon :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg