Nattlige sysler i mørklagt hus

… omtrent akkurat sånn (Ill. fra google.no) både ser det ut og føles! Så vær glad du er så langt vekk! Joda, jeg tok den hersens pillen, men hva hjelper det når en våkner midt i en host med kjeften full av ekkel seigt slim? Og fortsetter å hoste til kveldsmaten minst har hatt fire turer oppover, men heldigvis har ombestemt seg litt over halvveis. Jeg som var så drittrøtt da jeg fant senga for en time siden, sovna gjorde jeg også!

Men så lett gir jeg meg ikke!! Det er mi seng og min drømmemann som ligger der nede. Og det er alt for tidlig å gi opp nattesøvnen enda. Biter tennene sammen nå ganske snart, og satser på nytt. På den flotte, deilige, berolige søvnen skal komme en aldri så liten tur innom med. Iallefall i en uke eller to. Sånn at jeg kan få fortsette på mitt normale liv ..

Lakenskrekk? Nja, tror ikke helt det er det heller .. og uansett hva det kalles, om det i det hele tatt heter noe, så har jeg tenkt å prøve å vinne i natt, neste natt og den etterpå der igjen.

Roten til alt vondt fins i mange våkenetter etterhverandre! Dermed akter jeg å finne senga igjen nå. Ønsk meg lykke til ..

5 kommentarer
    1. God morgen.Du skulle fått litt av min søvn he he, etter att eg kom hjem for en uke siden har jeg villet sove hele tiden og for meg er det helt utroligt ,må tvinge meg ut av søvnen nå det er morgen.
      Håper det snur med deg for det blir utvilsomt svært slitsomt i lengda å ikke få sove

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg