Hevnen er søt

I mange år hadde to flotte statuer, en naken mann og en naken kvinne, stått ved siden av hverandre ved inngangen til en offentlig park. Så en dag kom en engel ned fra himmelen. – Nå har dere stått her så trofast i 25 år, så nå har dere sannelig fortjent en gave. I dette øyeblikket skal jeg bringe dere til liv begge to, men bare for en halvtime. Og i den halve timen kan dere gjøre akkurat hva dere har lyst til. Og se, med ett ble statuene til levende mennesker! De stod et øyeblikk og så sjenert på hverandre. Så forsvant de inn i mellom parkens tette busker. Snart lød det sukk, stønn, latter og kvister som brakk. Etter et kvarter kom de to statuene frem fra buskene med store, fornøyde smil om munnen. – Dere har et kvarter igjen, sa engelen og blunket lurt til dem. Med et enda større smil snudde den kvinnelige statuen seg til den mannlige. – Flott, denne gangen holder DU den helvetes dua, så driter JEG på den!!!
 
Og med denne lille go’biten, som jeg forøvrig stjal fra en av mine svigerinners facebook, ønsker jeg dere en fin dag! :o)
8 kommentarer

Siste innlegg