Gi beskjed hvor du er ..

Vel innstallert på sydenhotellet sendte husbonden e-post til kona som skulle komme dagen etter. Men mailen endte på feil adr; hos ei enke som akkurat hadde kommet hjem fra mannens begravelse. Ho leste mailen og svimte av. Der sto det: Til: Min elskede hustru. Emne: Vel ankommet! Du blir sikkert overrasket å høre fra meg. De har fått PC her nå. Alt klart til din ankomst i morgen. Gleder meg til å se deg. Håper reisen din blir like vellykket som min. PS: Det er sannelig varmt her nede..
 

Ja sånn kan det gå!

Nå har jeg hatt noen aldeles hyggelige timer sammen med ei vennine. Vært ute og spist og skravla som bare det. Kanskje mest meg da .. føles jaffal sånn akkurat nå ..
 
Men nå venter armkroken nede og Fire stjernes middag på tv. Ha en fin kveld alle sammen.
 
:o)
8 kommentarer

Siste innlegg