En times søvn er flott!

God var den også den timen. Jeg skulle bare ønske den hadde vart litt lengre. Men en kan jo ikke få alt her i verden. Iallefall ikke på en gang.

Koste meg i syforening i går kveld. Kanskje dette er straffen? For jeg hosta og bjeffa hele tiden der. Mulig det var kroppens måte å si at jeg heller burde holdt meg hjemme? Men for all del; ikke hør på kroppen din. Hadde jeg gjort det så hadde jeg jo ikke sittet akkurat her, på dette viset, nå.

Merkelig nok hoster jeg ikke akkurat for øyeblikket. Det er ikke derfor jeg ikke ligger i senga mi. Jeg har ikke kjempevondt noen plasser, er igrunnen ikke så lei heller om jeg kjenner etter .. jeg er bare våken! Og hvorfor i huleste er jeg det nå igjen?

I går kveld ble jeg litt “rar”. Skulle tro jeg holdt på å tørste ihjel. Jeg drakk og drakk. I syforeninga hadde vi Pepsi Max, ikke helt det jeg foretrekker når jeg skal ha brus heller. Jeg går for originalen med ekte sukker og ekte Coca Cola smak. Likevel gikk det sikkert ned nærmere en liter, før jeg bare måtte gå over til vann. En hel mugge!! Mye verre enn en skikkelig dagen derpå, slik jeg husker fra ungdommens festligheter.

Veldig merkelig. Tenkte at jeg kom til å løpe på do i hele natt. Men jeg er ikke engang litt tissetrengt. Hvor i all verden ble all den væsken av da?

Jeg er drittvarm for tia. Mulig det er derfor jeg er så tørst? Fordi jeg svetter ut så mye gjennom huden? Føler ikke det er ikke helt normale hetetokter og ikke tror jeg at det er feber heller lengre. Men varmt er det! Alt for varmt! Jeg liker ikke når varmen er så intens og kommer innenfra. Mye bedre når den er et resultat av sola, gjerne i tilknytning til ei strand i Karibien ..

Begynner å lure på om det er de nye tablettene som fucker det til. For denne varmen kom omtrent samtidig med dem, og forkjølelsen. Åh! Jeg har igrunne lyst til å kutte disse deppepillene nå .. men får kanskje drøye det til jeg har snakka med legen om en uke til. Selv om jeg allerede innbiller meg at jeg vet det svaret. Hmmmfrh.

Jeg regner med at jeg fortsatt bestemmer over min egen kropp. Hva jeg skal kjøre innpå og hva jeg ikke vil ta. Jeg er jo ikke tvangsmedisinert heller. Men dette her jeg har vært gjennom, det viser seg jo at ho har hatt rett denne damelegen min. Det har hjulpet å melde meg litt ut av mine tidligere normale gjøremål, som jobben bl.a., det har hjulpet å ta det med ro. Så dermed tenker jeg jo kanksje at det ikke bare er det jeg gjør som hjelper, men muligens også det jeg kjører innpå i tablettform .. Hvis jeg slutter nå så er det kanskje på full fart nedover igjen og hvordan skal det gå?

Nattens grublerier er herved foreviget .. Det blir nok bedre utover dagen skal du se. Sa jeg til meg selv, klappet meg på skulderen og bestemte meg for å finne senga litt igjen. Undere har forekommet før mener jeg da tydelig å ha hørt. Med litt hjelp av en aldri så liten pille så er det enda mer sannsynligheter for at det kan gå.

Ønsker dere alle en fin onsdagsmorra!  ;ø)

6 kommentarer
    1. sisselfish: Blodsukkeret mitt ble målt for snaue to uker siden. Det var helt flott. Og det var faktisk første gang i mitt liv jeg har målt det. Fikk sove et par timer til og føler meg tålig bra akkurat nå! :o)

    2. Hmm god morgen ja 🙂 satt å tenkte før jeg fikk si god morgen her 🙂 Har du fått målt ditt blodsukker i det siste?Ja jeg vet at det finnes medisiner som fremskaffer tørste.Jeg tenker igjennom hele spektret her nå. Alt fra menopaus,til diabetes et c etc,sånn er jeg når jeg ser hva folk beskriver av symptomer…Sykepleieren i meg lever videre…….Uff det er ikke greit med sykdom etc etc…Ønsker deg en god dag videre,får håpe du får deg litt søvn da 🙂

    3. God morgen;-)))
      Så kjedelig at du ikke får sove mere enn dette, men som du sier det kan vere en bivirkning av den nye medisinen din, så du må holde ut i noen uker til så skal du se at det kommer til og gå over;-))
      Ha en flott dag videre

    4. Syr strikkemapper på bestilling.
      Tar 300,- for stor og 200,- for rundpinnemappe. Pluss porto da.
      Tenkt lenge på å lage meg Epla butikk, men har blitt med tanken.
      Ta kontakt på mail om du vil bestille:
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg