Et litt koseligere fotoinnlegg :o)

Etter innlegget om hvordan vi eldes tenkte jeg å komme med noe litt bedre nå. Jeg tok med meg bikkja og kameraet ut en tur i det fine været her. Etter å ha feid gårdsplassen, spadd snøen i hagen litt utover (en må jo hjelpe til for å få fortgang i det) og inspisert terrassene her gikk vi for å finne litt flere vårtegn.

Jaggu hadde jeg ikke åtte krokus i hagen! Det er jammen ikke verst. De andre bedene er fortsatt under snøen, men inntil husveggen blomstra det faktisk litt. Ellers er det ikke så veldig mye vårlig å komme med fra innsiden av gjerdet! Bortsett fra at himmelen over huset var veldig flott og blå i dag! Fikk feid litt i grillbua, så om vi plutselig skal få det over oss at vi skal ta en grillaften der ute, så er det så og si klart allerede .. Med gode klær, tepper og varmelampa burde det jo faktisk gå an snart. Litt alkohol pleier jo også å gjøre susen. Tror snart jeg skal begynne å planlegge årets første grillparty. Det må vel være et godt tegn? Jeg har lyst å planlegge noe, be venner hjem her. Et stort fremskritt!

I Grønndalen var det ikke fullt så vårlig! Men den ligger vel litt mer i skyggen enn hagen vår. Det var imidlertid begynt å sprette litt på trærne der inne .. så vi er på rett vei!

Vet ikke helt hva som gir best vårfølelse jeg. Et par sko hengende i et tre, eller vimpelen til topps. Uansett lover det jo godt for dagene fremover. Om ikke værgudene begynner å krangle igjen der oppe.

Døra ut til verandaen har stått åpen i hele dag. Varmepumpa er slått av og jeg kjenner meg en smule våryr her jeg sitter. Om det er været, at jeg sov i natt eller kombinasjonen er ikke godt å si. Men jeg lever og har tenkt å fortsette med det! Om det er opp til meg å bestemme da. Det er ikke så mange månedene siden jeg muligens hadde hatt et annet svar om noen hadde stilt meg dette spørsmålet ..

Nå venter jeg bare på at energien skal trenge seg på. Ikke bare sånn et lite blaff innimellom, men såpass at den blir her fremover. Iallefall sånn at det ikke blir tomt med en gang det føles fullt, akkurat som lønnskontoen for tia. For det er litt kjipt!

Dagen i dag er god! Veldig god! :o)

En får være glad for at en er født, det er mange som ikke er det! (Fra ordtak.no, dumt sagt)

8 kommentarer
    1. WOW!!!!!!! Heldig du er;-)))) Så fine krokuser… aeeeew gleder meg til vi får se de her på våres kanter og;-)))) For en flott uteplass dere har!!!! Imponert!! kan godt forstå at du gleder deg til grillkos med venner;-))) Bildene var kjempefine;-))
      Ha en flott kveld videre

    2. Varmt her også og snøen smelter for fullt, her er det jo mye mer snø enn hos deg, men det går på fram 🙂 godt å sjå litt vårbilder igjen :))

    3. Deilig å se vårbilder, her er det full vinter 🙁
      Kos deg videre i vårsolen, missunder deg litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg