Noen skritt tilbake ..

Har hatt en særdeles dårlig natt på sofaen. Jeg trodde jeg var ferdig med disse klageinnleggene snart, men det skulle visst ikke være så lett. Sitter her under teppet og fryser, men snart er jeg glovarn igjen sikkert ..

Jeg synes igrunnen det er nok nå!! Det begynte jo så flott med den uka jeg var så opplagt. Hva galt har jeg gjort for å bli påtvunget dette her nå da? Nå som jeg trodde jeg snart skulle tilbake på jobb .. sykmeldt er jeg jo uansett enda, men jeg så jo for meg at etter et par uker til nå med oppsamlet energi og pågangsmot så var den epoken slutt for min del. Mulig jeg tok feil.

Orker ingen ting og er drittlei av å ha det sånn!!! Trene har vi ikke gjort siden før ferien. Rockeringen står igjen bak barskapet for jeg er så sår i magen, og overalt, av denne hostinga. Merkelig rart at jeg ikke hadde problemer på lørdag da vi var i det 50-års kalaset. Var det alkoholen som gjorde sitt til at den kvelden ble så fin? Mulig jeg likegodt skal slå meg på flaska?

Jeg håper virkelig at det er noe galt med den prøven de tok hos legen. For da får jeg vel noe for dette her. Men jeg frykter jo at det fortsatt bare er en virus. Eller en, det kjennes mer ut som om det er en hel stamme eller to. To minst. For de kriger seg imellom og det er jeg som får lide for uvennskapet deres. De forhatte virusene som jeg har sloss med i månedsvis før jeg ble sykmeldt. For ikke å si år. Åååååh!! Jeg trodde jeg var over dette her nå.

Beklager, men jeg har ikke noe koselig, eller morsomt, å si akkurat nå .. egentlig burde jeg vel heller holdt kjeft! For ifølge mange her inne så bør en ikke skrive sytete blogger, en skal ikke klage, for det er så mange der ute som har det så mye, mye verre .. Bildet stjal jeg på google.no

4 kommentarer
    1. Uff nå kjenner jeg snart det samme som du har…ikke greit,men kom igjen vi får holde sammen og syte litt,det letter liksom litt på sinnsstemningen at vi er flere som er bare litt syke her 🙂 Ønsker deg en god bedring og en snarlig bedring.Krysser fingrene for deg. 🙂 Ha en fin dag videre

    2. Jeg har det litt sånn jeg også i dag. Trodde at energien var på vei tilbake i fullt monn, og at jeg var klar for ny jobb og spennende tider. Er ikke der ennå, dessverre. Ingen ny jobb å hoppe inn i, utenom en telefonselgerjobb jeg ikke vil ha… Blir litt lei og litt depp. Men vi får tro at ting snur i takt med at det blir varmere i været, både for din og min del.
      Uansett; jeg synes det må være lov til å klage og syte, når ting er vanskelig. Selv om andre sikkert har det værre… Vi er vel oss selv nærmest, i forskjellig grad til forskjellige tider. Få ut frustrasjonen i stedet for å bære på den! Klem fra meg

    3. Håper for din del at dette går over snart! Du får ta deg en støyt fra flaska så blir det ihvertfall litt morsommere å være syk! Ha en fin dag uansett:-)

    4. Jeg føler meg bedre i dag så jeg tar i mot klagen din med glede 🙂
      At du orket lørdagskvelden var nok en blanding av alkohol og gode venner, det må du straffes litt for, men håper at du snart blir bedre 🙂
      Klem fra Grete

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg